واکنش‌ها در ایران به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نظامی «نور ۱»

کد خبر: 989389

رییس ستادکل نیروهای مسلح طی پیامی ساخت و پرتاب موفقیت آمیز نخستین ماهواره نظامی «نور ۱» به مدار 425 کیلومتری زمین از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

واکنش‌ها در ایران به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نظامی «نور ۱»

خبرگزاری فارس: رییس ستادکل نیروهای مسلح طی پیامی ساخت و پرتاب موفقیت آمیز نخستین ماهواره نظامی «نور ۱» به مدار 425 کیلومتری زمین از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرمانده معظم کل قوا(مد ظله العالی)، دولت ، ملت، نیروهای مسلح و پاسداران غیور سپاه، به ویژه خانواده معظم ایثارگران و شهدا تبریک گفت.

در پیام سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری آمده است: در سالی که به سال «جهش تولید» از سوی فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) نامگذاری شده است،‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر نشان داد در پیگیری و تحقق اهداف راهبردی و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) پیشتاز است و پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی «نور 1» طلیعه مبارکی برای افزایش اقتدار دفاعی با حضور در فضا و ارتقاء علمی و بازدارندگی کشور در مسیر خودکفایی می باشد.

این جانب ضمن عرض تبریک صمیمانه در نایل شدن به این دست آورد راهبردی دفاعی و علمی به فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ، خصوصاً نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ثمره خون شهدا به خصوص دانشمند شهید حسن تهرانی مقدم و مجاهدت محققان و دانشمندان جوان میهن اسلامی می باشد؛ موفقیت روز افزون آن سازمان مقتدر و جهادی در پاسداری از دست آوردهای انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

پرتاب موفق ماهواره‌بر سپاه بار دیگر لیاقت و تعهد نیروهای انقلاب را نشان داد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اقدام غرور آفرین سپاه، هم در ساخت موشک ماهواره‌بر و هم در ساخت ماهواره و نیز در پرتاب دقیق آن بار دیگر لیاقت و تعهد نیروهای انقلاب را به‌منصه ظهور و بروز رساند. محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با ارسال پیامی، تحقق این گام را به فرماندهی کل قوا و سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون

اولین حضور موفقیت آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فضا با پرتاب ماهواره نور را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، جنابعالی و عموم فرماندهان و همرزمانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

اقدام غرور آفرین سپاه هم در ساخت موشک ماهواره بر و هم در ساخت ماهواره و نیز در پرتاب دقیق آن که پس از چند ناکامی سایر دستگاه ها، صورت گرفت بار دیگر لیاقت، تخصص و شایستگی نیروهای انقلاب در کنار تعهد صمیمانه آنان در عرصه امنیت ایران اسلامی را به منصه ظهور و بروز رساند.

امید است تحقق این گام مهم، زمینه حمایت بیشتر از دانشمندان ارجمند ما در این حوزه را فراهم سازد.

و من الله التوفیق

اقدام موفقیت آمیز هوافضای سپاه غرورآفرین و ارزشمند است

نماینده مردم کاشان در مجلس تصریح کرد:‌ اقدام بی سروصدا اما موفقیت آمیز هوافضای سپاه در پرتاب ماهواره نور، دستاوردی عظیم، ارزشمند و غرور آفرین برای ایران اسلامی است. سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر کرد.

متن این مطلب به شرح زیر است:

اقدام بی سروصدا اما موفقیت آمیز هوافضای سپاه در پرتاب ماهواره نور در شرایطی که زورگویان عالم در مقابله با یک ویروس درمانده و زمین گیر شده اند، دستاوردی عظیم، ارزشمند و غرور آفرین برای ایران اسلامی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها