امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارد

کد خبر: 990746

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۸۰ هزار نفر از نیرو‌های ارتش در راستای مقابله با ویروس کرونا در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند و این خدمات تا مهار و قطع کامل زنجیره انتقال این بیماری ادامه دارد.

امیر حیدری: نیروی زمینی ارتش در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارد

خبرگزاری تسنیم: امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر امروز با سفر به شاهرود در بین نیرو‌های لشکر ۵۸ ذوالفقار این شهرستان حضور یافت و در جمع این نیرو‌ها اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همپای دیگر نیرو‌های مسلح در کشور در امر مقابله با ویروس منحوس کرونا در تلاش و خدمات‌رسانی است و در صف مدافعان سلامت قرار دارد.

وی مأموریت نیروی زمینی ارتش را در مقابله با کرونا فعالیت در ۲۴ استان و ۲۱۴ شهر کشور عنوان کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله دیگر اقدامات و مأموریت‌های نیروی زمینی ارتش را کنترل ورودی هفت شهر از ۲۱۴ شهر کشور عنوان کرد.

امیر حیدری اضافه کرد: ضدعفونی و گندزدایی و ایجاد نقاهتگاه و برپایی بیمارستان‌های صحرایی ویژه بیماران مبتلا به کرونا از دیگر فعالیت‌های در حال انجام و انجام‌شده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در برخی از شهر‌ها همچنان نقاهتگاه‌های ارتش فعال است افزود: تعداد تخت‌های فعال ارتش در شهر‌های مختلف کشور یک هزار و ۹۱ تخت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پست‌های بیماریابی در روستا‌ها و شهر در حال انجام است گفت: نیرو‌های ارتش برای بیماریابی به روستا‌ها و شهر‌هایی رفته و می‌روند که مردم آن مناطق دسترسی کمتری برای انجام آزمایش‌های مربوط به تشخیص کرونا دارند.

امیر حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: ایستادگی روی پای خود، بزرگ‌ترین دستاورد و شاخصه نیروی زمینی ارتش است.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش توانمندی‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف از جمله سایبری، ضد تانک، فاوا به دست آورده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیرو‌های نظامی ایران گوش‌به‌فرمان، ولی امر خود رهبر معظم انقلاب بوده و هستند با اشاره به پرتاب غرورآمیز و دشمن‌شکن ماهواره نظامی ایران به فضا گفت: این اقدام جای خالی ایران را در فضا تثبیت کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها