محسن رضایی: به هر تهدیدی علیه امنیت ملی پاسخ می‌دهیم

کد خبر: 991173

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به آمریکایی‌ها نسبت به تحرکات جدید در منطقه هشدار داد و تاکید کرد که ایران به هر تهدیدی علیه امنیت ملی پاسخ می‌دهد.

محسن رضایی: به هر تهدیدی علیه امنیت ملی پاسخ می‌دهیم

خبرگزاری تسنیم: «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره قطر گفت: تهدید ترامپ مبنی بر هدف قرار دادن قایق‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طرفا «جنبه تبلیغاتی» دارد.

وی با تاکید بر اینکه «پایگاه‌های آمریکا در منطقه زیر نظر هستند»، گفت: در صورتی که امنیت ملی ما در خطر بیافتد این پایگاه‌ها را با موشک هدف قرار می‌دهیم.

محسن رضایی با تاکید بر اینکه «ما هرگز آغازگر هیچ جنگی با آمریکا نخواهیم بود» گفت:، ولی پایان هر جنگی را که واشنگتن آغاز کننده آن باشد در دست ایران است.

وی با اعلام اینکه «بزودی تحریم تسلیحاتی بین‌المللی تحمیلی علیه ایران به پایان می‌رسد»، گفت: بعد از آن (لغو تحریم) کسی نمی‌تواند جلوی ما را (از خرید تسلیحات) بگیرد.

رضایی به الجزیره گفت: موضع واشنگتن و اتحادیه اروپا در خصوص رفع تحریم تسلیحاتی برای ایران «الزام آور» نیست و به آن پایبند نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه برخی از کشور‌های عربی زیر «باج خواهی آمریکا» می‌روند، گفت: این کشور‌ها با هر طرح و ابتکاری مخالفت می‌کنند و بر دشمنی با ایران اصرار دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها