سردار سپهر: مردم و مسئولان در مقابله با کرونا مدال افتخار گرفتند

کد خبر: 995100

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئولان کشور در همه حوزه ها و اقشار مختلف مردم در آزمون بزرگ کمک به یکدیگر مدال افتخار شجاعت، همدلی و ایثار گرفتند

سردار سپهر: مردم و مسئولان در مقابله با کرونا مدال افتخار گرفتند

سپاه نیوز: سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجلیل از همیاران سلامت اظهار کرد: امروز کشور های دنیا عموما با بحران محبوبیت دچار هستند و آن کشور های که مدعی پیشرفته بودن و حداکثر خدمت عمومی به مردم خود را دارند در مسئله مقابله با کرونا بسیار از ما عقب تر هستند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید که مسئولان کشور در همه حوزه ها و اقشار مختلف مردم در آزمون بزرگ کمک به یکدیگر ،مدال افتخار شجاعت، همدلی و ایثار گرفتند، همچنین ما در عرصه اقتصاد با تمام مشکلات وکاستی هایی که داشتیم به معنی واقعی کلمه افتخار افریدیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما به عنوان سازمان بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی طرح های بسیار بزرگی را در دستور کار قرار داریم و برای کمک به امنیت پایدار که یکی از آن ها تقویت پدافند های زیستی است طرح های زیادی را انجام داده ایم و در آینده انجام خواهیم داد که کار گروه آن را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز بیش از ۶۰ هزار پایگاه زیستی در اقصی نقاط کشور تشکیل شده است تا به وزارت بهداشت کمک کنیم و در جهت سلامت مردم گام برداریم.

سردار سپهر تاکید کرد: امروز در عرصه مقابله با ویروس کرونا به طور جهادی پای کار خواهیم بود تا مشکل را حل کنیم و آمادگی کامل برای تداوم کمک به وزارت بهداشت را داریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها