شهید وطن

کد خبر: 1222312

تا همین میانه امروز خبر شهادت 5 مرزبان ایرانی در مزه‌سر قطعی ترین خبر تلخ امروز است. مرزبانانی که در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته به شهادت رسیدند.

شهید وطن

تا همین میانه امروز خبر شهادت 5 مرزبان ایرانی در مزه‌سر قطعی ترین خبر تلخ امروز است. مرزبانانی که در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته به شهادت رسیدند. در بیانیه منتشر شده از سوی مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا مشخص شده است که «تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند» اما باید به دو مجروح این حادثه هم اشاره کرد، دو مرزبانی که البته خبر می‌رسد چندان حال خخوشی ندارند و حتی نام یکی از آنها در اواسط روز  در میان شهدای این حادثه اعلام شد و پس از تکذیب این مرکز مشخص شد او پس از عملیات احیا به زندگی بازگشته است.

اگرچه هنوز جزئیات این حمله کوردلانه مشخص نشده است اما در برخی از رسانه‌ها از نام گروهک تروریستی «جیش العدل» در این حادثه نوشته‌اند. سخنگوی وزارت امور خارجه هم امروز ضمن محکوم‌ کردن حمله تروریستی در مرز «مرزه‌سر» در منطقه سراوان آن را اقدامی هدفمند علیه امنیت و منافع دو کشور ایران و پاکستان دانست تا اجازه ندهند مرز مشترک مرز دوستی و همکاری باشد.

اما شاید بهتر است بدانیم تنها در اردیبهشت 14 مامور و سرباز نیروی انتشامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند که از میان این تعداد 8 نفر از آنها در مرزبانی مشغول به خدمت بودند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها