در خدمت هتاکان!

کد خبر: 1239489

ایلان ماسک رسما روی روان کاربران توئیتر رژه می‌رود! از همان ابتدای خرید این پلتفرم از سوی این نابغه ثروتمند بسیاری از کاربران توئیتر چمدان خود را بستند تا به هجرت از این شبکه اجتماعی جامه عمل بپوشانند.

در خدمت هتاکان!

ایلان ماسک رسما روی روان کاربران توئیتر رژه می‌رود! از همان ابتدای خرید این پلتفرم از سوی این نابغه ثروتمند بسیاری از کاربران توئیتر چمدان خود را بستند تا به هجرت از این شبکه اجتماعی جامه عمل بپوشانند. همان روز اولی که ایلان ماسک با کاسه توالت وارد دفتر مرکزی توئیتر شد بسیاری متوجه شدند که هدف او از خرید این پلتفرم محبوب چیست! تعدیل شدید کارکنان و کارمندان توئیتر، پولی شدن فعالیت تیک آبی، قطع همکاری با اسپانسرهای مهم توئیتر و بالاخره محدودیت خواندن توئیت از جمله کارهای او در مدت زمان کوتاه حضورش بود و حالا هم در اظهارنظری عجیب اعلام کرده قابلیت بلاک کردن را از توئیتر حذف خواهد کرد! تصمیم که در زمان کوتاهی موجی از انتقادها را به همراه داشته است. ه گفته ایلان ماسک، بلاک کاربران در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) و جلوگیری از انتشار نظرات آن‌ها در زیر پست‌ها، به‌زودی غیرممکن می‌شود. بلاک مدت‌ها است که به‌عنوان قابلیتی امنیتی جا افتاده و در تمامی پلتفرم‌های اجتماعی ارائه می‌شود. ماسک می‌گوید بلاک کاربران صرفا در بخش دایرکت امکان‌پذیر خواهد بود.

ماسک فعلاً نگفته که دلیل حذف‌شدن قابلیت بلاک چیست؛ به‌علاوه نمی‌دانیم که این تغییر جدید چه زمانی در ایکس اعمال می‌شود. ماسک معتقد است که قابلیت بلاک «با منطق جور درنمی‌آید» و کاربران بهتر است از قابلیت میوت استفاده کنند. با فعال‌سازی میوت، کامنت کاربران مدنظر در بخش نوتیفیکیشن ظاهر نمی‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها