طلاق نوید محمد زاده و فرشته حسینی

کد خبر: 1109670

فرشته حسینی بازیگر معروف چند سال است که در عرصه سینما و تئاتر مشغول فعالیت است. فرشته حسینی با نوید محمدزاده سوپراستار سینمای ایران ازدواج کرده است.

به گزارش سایت مثلث آنلاین ، فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده سوپر استار خوب کشورمان است که بعد از ازدواجشان حواشی زیادی در بین کاربران برای این زوج ایجاد شد.اخیرا خبر از سفر ناگهانی و بدون برنامه فرشته حسینی از صربستان به آلمان منتشر شده است. البته که این مورد و شایعه طلاق این دو هنرمند خوب کشورمان حقیقت ندارد و بیشتر جوسازی و خبر زردی است که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. البته که صحت این شایعه به صورت مستقل از سوی مثلث‌آنلاین تأیید نمی‌شود.

فرشته حسینی بازیگر معروف چند سال است که در عرصه سینما و تئاتر مشغول فعالیت است. فرشته حسینی با نوید محمدزاده  سوپراستار سینمای ایران ازدواج کرده است. فرشته حسینی به تازگی به کشور صربستان سفر کرده و قصد دارد در فیلمی سینمایی بازی کند. فرشته حسینی از بازیگران پر حاشیه سینما و تلویزیون ایران است و با وجود سن کم و تجربه محدود محبوبیت خاصی در بین مردم دارد.

در چند وقت اخیر فرشته حسینی همسر نوید محمد زاده با گذاشتن عکس پاسپورتش ایجاد شک بین کاربران و طرفداران خود ایجاد کرد که می خواهد ایران را به مقصد افغانستان ترک کند اما مشخص شد که فرشته حسینی به صربستان برای بازی در یک فیلم سینمایی رفته است در این میان رفتارهای ضد ونقیض فرشته حسینی و نوید محمدزاده در دنیای مجازی ایجاد حواشی زیادی کرده و بسیاری بر این اعتقادند که فرشته حسینی و نوید محخمد زاده قصد جدایی از هم را دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها