ایران اسپورتر اینجاست تا اوقات فراغت کودکان شما را از هدر رفتن نجات دهد!

کد خبر: 1135374
  1. اسکیت

در تعطیلات تابستان و اوقات فراغت کودکان، تقریبا مشکل است که بچه ها را از بازی های کامپیوتری و ایکس باکس و تبلت جدا کرده و به یک برنامه ورزشی منظم پایبند کنید! با خرید اسکیت شما برای کودکتان می توانید سرگرمی، تناسب اندام و تهویه مطبوع هوای فضای باز را یک جا فراهم نمایید. خرید اسکیت و استفاده از آن، فقط یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان نیست. این فعالیتی است که تمام خانواده می توانند از آن لذت ببرند که دارای مزایای سلامتی زیادی است.

اسکیت بازی یک روش عالی برای کالری سوزی است. یک فرد بزرگسال با قد متوسط می تواند 9 تا 10 کالری در هر دقیقه بسوزاند یعنی در هر ساعت حدود 60 کالری!

اسکیت ماهیچه ها را می سازد. اسکیت یک ورزش ایده آل برای عضلات پایین تنه است که ماهیچه های ساق پا، چهارسر ران و باسن را به کار می گیرد. همچنین موجب افزایش قدرت پاها می شود و بسته به فرم قرارگیری بدن حین انجام ورزش اسکیت، حتی می توانید تمرینات بازو را هم در برنامه خود قرار دهید.

اسکیت ماهیچه های قلب را تقویت و توانمند می کند. در واقع، انجمن قلب آمریکا اسکیت را به عنوان یک ورزش برتر برای سلامت قلب در فهرست خود قرار داده است.

اسکیت بر روی مفاصل تاثیر کمی می گذارد. ما یک خبر عالی برای شما داریم! ورزش اسکیت نسبت به دویدن و جامپینگ و ورزش های صعودی، فشار کمتری به مفاصل زانو وارد می کند که این باعث می شود که بتوانید تمرینات سرگرم کننده با کل اعضای خانواده به صورت روزانه داشته باشید.

اسکیت ورزشی مناسب برای سلامت روان است. طبق تحقیقات کارشناسان نشان داده شده است که ورزش منظم اسکیت، استرس را کاهش می دهد و خلق و خو را بهبود می بخشد و باعث می شود افراد شادتر، متمرکزتر باشند و بهتر بتوانند استراحت کنند.

اسکیت یک ورزش همگانی است. هر کسی می تواند اسکیت سواری را یاد بگیرد! و اگر بچه‌های کوچک‌تر شما هنوز در زمین اسکیت اعتماد به نفس ندارند، می‌توانید با خرید کفش اسکیت برای خودتان لذت تفریح دسته جمعی و امنیت خاطر را به کودکتان هدیه کنید.

خرید اسکیت برای بچه ها یک گزینه عالی برای تحرک داشتن، یادگیری مهارت های جدید در کنار تفریح و سرگرمی ​​است. قدرت حفظ تعادل و افزایش انعطاف پذیری از ویژگی های ممتاز ورزش اسکیت است.

خرید اسکیت برای استفاده در فضای باز و ورزش کردن در هوای مطبوع پارک های مخصوص اسکیت بازی، فرصتی خوب برای گذراندن اوقات فراغت و نیز دوری از فضای بسته باشگاه هاست.

حرکت روی کفش های چرخدار با سرعت بیشتر از راه رفتن و انجام فنون و مانورهای خاص، برای همه افراد مخصوصا کودکان هیجان انگیز است.

فروشگاه اینترنتی ایران اسپورتر تا کنون صدها جفت کفش اسکیت را به مشتریان علاقه مند به صورت آنلاین فروخته است. منتظر نمانید، اسکیت یک ورزش تفریحی است که برای هر کودکی همیشه ارزش تجربه کردن دارد.

بیشتر آسیب ها در اولین باری رخ می دهد که کودک کفش اسکیت به پا می کند، پس برای ایمنی و سلامتی کودک و نیز ترغیب کردن آنها به ادامه بازی و سرگرمی، وسایل ایمنی و محافظ و لوازم جانبی مورد نیاز را هنگام خرید اسکیت حتما فراهم کنید. نکات ایمنی را رعایت نمایید؛ مثلا مهارت های اساسی را زیر نظر یک مربی باتجربه به کودک بیاموزید، در مکان های عمومی شلوغ و پر رفت و آمد تا رسیدن به مهارت کامل و حرفه ای شدن اسکیت بازی نکنید، بر روی سطوح صاف تمرین کنید و نه در مناطق صخره ای و سرازیری و سربالایی! هنگام پوشیدن کفش های اسکیت بر کودکان خود نظارت کنید، به خصوص زمانی که در حال یادگیری هستند.

اگر می خواهید اسکیت بازی کنید اما نمی دانید کدام اسکیت را بخرید؟ ما راهنمای خرید کفش اسکیت را در سایت ایران اسپورتر به شما ارائه می دهیم. در آنجا می خوانید: کفش اسکیت از چه چیزهایی تشکیل شده است؟ انواع و سبک های مختلف اسکیت چیست؟ چگونه اندازه مناسب را انتخاب کنید؟ لوازم جانبی مورد نیاز که می توانید خریداری کنید، کدام است؟ و چگونه از کفش اسکیتتان مراقبت کنید؟ بخوانید و کاملا مطلع وارد دنیای اسکیت شوید.

مسیر خود را اسکیت کنید و رویای سریع حرکت کردن بر روی پاهای خودتان را محقق نمایید!

  1. اسکوتر

بازی با اسکوتر برای بچه ها بسیار لذت بخش و مفرح است. خرید اسکوتر و بازی با آن می تواند به کودکان فرصت های زیادی برای کشف راه های مختلف برای حرکت بدنشان بدهد. این یک راه فوق العاده برای تجربه بازی آزاد در یک محیط امن در جهت آمادگی جسمانی آنهاست. برای بازی با اسکوتر نیازی به آموزش حرفه ای زیر نظر مربی نیست و هر کودک می تواند حرکات ابتدایی پازدن و حرکت کردن و به جلو راندن را سریع بیاموزد و با چندین بار تمرین و بازی کردن، قدرت کنترل و حفظ تعادل را یاد بگیرد. از زمانی که کودک به خوبی بتواند راه برود و کنترل راه رفتن و گام های خود را داشته باشد، می توانید با خرید اسکوتر، در حین ایجاد سرگرمی، حفظ تعادل و تصمیم گیری صحیح انتخاب مسیر را به او آموزش دهید. البته خرید لوازم ایمنی را هیچ وقت دست کم نگیرید، یکبار صدمه دیدن، علاوه بر آسیب دیدگی ممکن است در کودک ترس و نگرانی برای ادامه بازی ایجاد کند. انواع لوازم ایمنی اسکوتر و اسکیت در ایران اسپورتر جهت اطمینان خاطر از حفظ سلامتی کودکان در حین بازی برای خرید موجود هستند.

استفاده از اسکوتر به صورت گروهی یک راه ساده برای توسعه کار تیمی و رسیدگی به موضوع اخلاق خوب ورزشی است. اغلب، کودکان به بازی ها به عنوان یک نتیجه نگاه می کنند - برنده شدن. در بازی اسکوتر، بچه ها بر سرعت حرکت صحیح به سمت جلو تمرکز کرده و گروه‌های عضلانی خاصی را برای افزایش قدرت بدنی خود به کار می گیرند.

فعالیت‌های اسکوتر چالش‌های حرکتی را ارائه می‌کنند که توانمندی آنها را در این زمینه‌ها افزایش می‌دهد:

رشد فیزیکی

همانطور که کودکان با اسکوتر بازی می کنند، افزایش فعالیت بدنی آنها به رشد مهارت های حرکتی درشت و ظریف آنها کمک می کند و قدرت عضلانی را در قسمت بالا و پایین بدن آنها بهبود می بخشد. علاوه بر این، بازی اسکوتر به ایجاد تعادل، کمک بزرگی می کند. این بهبود وضعیت فیزیکی منجر به بهبود اعتماد به نفس می شود. در جوامعی که کودکان برای موفقیت در همه زمینه ها تحت فشار هستند، داشتن اعتماد به نفس ضروری است. خرید اسکوتر برای کودکان و تشویق کردن آنها به بازی با این وسیله تفریحی، موجب می شود با فعالیت های ساده و اهداف قابل دستیابی، حس شایستگی را در کودکان ایجاد کنید و وقتی با راندن اسکوتر بتوانند سرعت حرکت خود را افزایش دهند، به آنها کمک می کنید تا احساس بهتری نسبت به خود داشته باشند.

کودکان با فعالیت‌های انرژی‌زا انگیزه می‌گیرند و زمانی که موفق می‌شوند، سطح بالاتری از موفقیت را تجربه می‌کنند. فعالیت‌ها و مانورهای اسکوتر، ماهیچه های بدن بچه ها را درگیر می‌کنند و سطوح مختلفی از شدت فعالیت را ایجاد می نمایند. بازی‌های تیمی اسکوتر، علاوه بر افزایش تمرکز بر مهارت‌های حرکتی، ارتباطات و روحیه ورزشی را افزایش می‌دهد. اسکوتر بازی به کودکان کمک می کند تا هویت فعالی پیدا کنند و ارزش فعالیت بدنی را بهتر درک نمایند.

رشد اجتماعی و عاطفی

کودکان نیاز اساسی به مشارکت در یک گروه و پذیرفته شدن توسط همسالان خود دارند. بازی اسکوتر مخصوص بچه ها فرصت های زیادی را برای کار گروهی و یادگیری نحوه برقراری ارتباط و حل مشکلات به کودکان ارائه می دهد. در حین بازی، کودکان می توانند خود را با همسالان خود مقایسه کرده و تفاوت ها و شباهت های آنها را کشف کنند. بازی مشارکتی همچنین حساسیت به نیازها و ارزش های دیگران را القا می کند. کار مشترک می تواند موقعیت هایی را فراهم کند که نیاز به کنترل خود و مدیریت هیجانی دارند. خرید اسکوتر برای بچه‌ها چالش‌های مستقل و جالبی را ارائه می‌دهد که کودک می تواند هوشمندانه تحرک داشته باشد. افراد می توانند از طریق تحرک ورزشی با دیگران ارتباط برقرار کنند که به آنها کمک می کند استعدادهای خود و دیگران را بشناسند. همچنین اسکوتر به رشد همدلی کودکان نیز کمک می کند.

رشد شناختی

بچه ها دوست دارند تصمیم بگیرند. از طریق کنترل فرمان اسکوتر، به کودکان آزادی داده می شود تا ایده های خود را توسعه دهند و اجرا کنند. بچه ها این فرصت را پیدا می کنند که خودشان فکر کنند و تصمیم بگیرند. وقتی کودک در محیطی قرار بگیرد که خودش تصمیم گیری کند، خود را قادر به موفقیت می بینند. این فعالیت مقدمه خوبی برای توسعه خلاقیت های کودک بدون مقایسه کردن با همسالان خود است. کاوش انفرادی اسکوتر فرصت هایی را برای کودکان فراهم می نماید تا توانایی های شخصی خود را کشف و یک بازی نمایشی را تجربه کنند، که در نتیجه تخیل و مشارکت را افزایش می دهد.

شما با خرید اسکوتر باکیفیت از فروشگاه اینترنتی ایران اسپورتر برای کودک خود، امکان یک بازی خلاقانه متحرک را برای او فراهم می کنید. کودک با کنترل فرمان اسکوتر و نیز سوق دادن بدن خود به هر طرف، جهت حرکت را تعیین می کند و ذهنش برای حفظ تعادل ایده آل در هر سمتی فعال می گردد، در این صورت هدف تفریح برای کودک و هدف ورزش و سلامتی برای والدین یکجا تامین می شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها