کارهایی که عشقت رو مطیع میکنه

کد خبر: 1135928

به عنوان یک زن و یا یک مرد چیزی که از شریک عاطفیت میخوای چیه؟ یا بهتر بپرسم دنبال چی میگردی؟ اینکه طرف مقابل دوست داشتنی باشه و بتونی باهاش حس خوب داشته باشی خواسته ی هر کسی هست. میتونه این خواسته طبیعی هم باشه.

نکته ی مهم اینجاست، کاری که هر زن و یا مرد آرزو داره عشقش براش انجام بده چیه؟

بدون شک هیچکس بدش نمیاد که شریک عاطفیش ازش اطاعت کنه یا بهتر بگیم که هرکاری که می خواد رو براش انجام بده و مطابق میلش رفتار کنه، یجورایی مطیع باشه. چیزی که گفتیم یکم شبیه آرزو به نظر میاد و شاید خیلی از ماها فکر کنیم فانتزی ذهنی بیش نیست.

آوای مشاور در این مقاله قصد داره چندین ترفند رو بگه که می تونید برای تحقق این خواسته امتحانش کنید.

 

غر زدن ممنوع

این موضوع که وقتی آدما به چیزی که میخوان نمیرسن، تحریک میشن و غر میزنن جزء طبیعت آدماست بخاطر همین در رفتار اکثرماها دیده میشه. اگر قصد دارید روش های ما رو امتحان کنید دکمه ی توقف رو بزنید.

نق زدن غرلند کردن فریاد زدن نه تنها طرف مقابل که عشقت باشه رو ترغیب به درست کردن کاری و یا انجام رفتار مورد نظر شما نمیکنه، بلکه باعث میشه برعکس چیزی که شما میخواید رفتار کنه.

 

پاداش و تنبیه

تکنیک پاداش و تنبیه ازجمله روش های مهمی هست که در مشاوره ی خانواده اغلب استفاده میشه. این ترفند مهم رو نه تنها برای عشقتون بلکه برای اکثر آدمای دور و اطرافتون به خاطر داشته باشید. اگر واقعا دوست دارید اطرافیان مطابق میلتون عمل کنن یا حداقل کارهایی که شما دوست ندارید رو انجام ندن.

باید در مواقعی که کار مورد نظرتون رو انجام داد با وجود اینکه ازش دلخورید و یا کار رو به طور کامل انجام نداده باز هم ازش تعریف و تمجید کنید. تشکر یادتون نره به این کار و یا رفتارش ی جورایی پاداش بدید چون براش تلاش کرده. وقتی که بعد از انجام اون عمل با تشویق شما رو به رو میشه. این موضوع به صورت ناخودآگاه در ذهنش تقویت میشه و برای اینکه دوباره تشویق و توجه شمارو داشته باشه باز هم تکرارش میکنه.

حالا اگر قصد داری عشقت طوری مطیع باشه که کارهایی که دوست نداری رو انجام نده. زمانهایی که رفتار و یا عملی ازش سر میزنه که مطابق میلت نیست. اول از همه غر زدن و نق زدن رو متوقف کن. دوم اینکه نسبت به اون کار بی توجهی داشته باش و بعدا در مورد اینکه این رفتار و یا اینکار چقدر تورو ناراحت کرده  بدون اینکه سرزنشش کنی و یا بهش احساس گناه بدی با بیان احساساتت درموردش حرف بزن.

 

تعریف و تمجید خاص

اگر میخواید به ملکه و یا پادشاه قلب عشقت تبدیل بشی. لازم که در مواقع خاص و در کنار افراد خاصی ازش تعریف کنی. این افراد خاص کیا هستن؟ باید بهتون بگم پدر و مادر... بله دقیقا افرادی که ما از بچگی همیشه به صورت خودآگاه و یا ناخودآگاه سعی داشتیم توجه و محبتشون رو جلب کنیم و برای دریافت این نوازش هرکاری انجام دادیم. زمانی که شما از شریک عاطفیتون در برابر پدر مادر و یا هر فرد مهم دیگه ای در زندگیش تعریف می کنید مخصوصا از کارهایی که شما دوست دارید و انجام داده هرچند کم و یا ناقص تعریف کنید.این کار شما باعث میشه روحیش تقویت بشه و بیشتر ترغیب به انجام اون کار بشه تا تایید و تحسین شما و افراد مهم زندگیش رو داشته باشه.

نکته ی مهم: برای انجام این ترفند کافیه افراد مهم زندگیش رو بشناسید که میتونه شامل پدرمادر خواهر برادر و یا دوست باشه.

 

براش جذاب باش

سعی کنید رسیدگی به خودتون جزء روتین زندگیتون باشه تا همیشه از نظر ظاهری و رفتاری جذابیت داشته باشید. منظور این نیست که وسواس بخرج بدید و اگر روزهایی به صورت طبیعی حوصله نداشتید و یا کمی نامرتب بودید احساس دوست داشتنی نبودن داشته باشید. بلکه منظور اینجاست که داشتن جذابیت های ظاهری و رفتاری باعث میشه افراد پذیرش بیشتری برای حرف ها و خواسته های شما داشته باشن.

مهربون باش

شاید همیشه فکرکنید کسی که خشونت به خرج میده و یا کنترلگر و ازش حساب میبرن میتونه کاری کنه که عشقش مطیع باشه. درحقیقت با این اخلاق نه تنها طرف مقابل مطیع شما نمیشه بلکه سعی میکنه به روش های مختلفی از شما دوری کنه. درنتیجه با اینکار تنها به طرف مقابل بلکه به خودتون هم آسیب میزنید. حواستون باشه مهربونی بیش از حد و یا فداکاری های نا به جا هم اثرات مخرب خودش رو داره. رفتار ملایم شما به مرور میتونه شریک عاطفیتون رو ذوب کنه.

 

لیست سنگین واسش نچین

از اینکه مستقیما و مرتب براش باید نباید تعیین کنید و یا اینکه لیستی از کارهایی که باید انجام بده و یا نده رو در نظر نگیرید. توقع نداشته باشید که اگر یک با چند مورد از کارهایی که خواستید رو انجام داد و با این روش ها جواب گرفتید به یکباره کاملا مطیع شما بشه ودر تمام موارد همراهی کنه.

کمالگرایی رو کنار بذارید. کارها و انتظاراتتون رو به کارهای کوچیک و کم تقسیم بندی کنید و فرصت بدید. فراموش نکنید که قرار نیست کارها از اول کامل و بی نقص مطابق میل شما انجام بشن. نیاز که صبور باشید.از باورهای رمانتیک اشتباه دوری کنید.

 

شخصی سازی نکنید

ممکن که بخاطر دیدن هر رفتار و یا شنیدن هر حرفی آشفته و ناراحت بشیم. لازم که بدونیم ما رفتارها و یا صحبت های شریک عاطفیمون رو نباید اینطور برداشت کنیم که به صورت مستقیم یاغیرمستقیم این حرف ها علیه ماست. راحت زندگی کنید و اجازه بدید زندگی بدون استرس پیش بره تا با آرامش بیشتر بتونید رابطتون رو مدیریت کنید.

 

مستقیم عمل نکن

افراد اگر احساس کنن تحت سلطه و یا کنترل کسی هستن. حتی اگر تمایل به انجام کاری داشته باشن ترجیح میدن انجامش ندن تا حداقل بعدها مجبور به انجامش نباشن. تبدیل به توقع نشه یا ممکن با مدل های مختلف از ترس و خاطرات تلخ گذشته روبه رو بشن و نهایت مقاومت رو داشته باشن. بدون فریاد زدن با غرلند کردن و یا اینکه نشون بدید رئیس کیه با روش های گفته شده میتونید غیر مستقیم عمل کنید.

 

برخی موارد رو نادیده بگیرید

همینطور که پیش میرید و به رفتارها و کارهای مدنظرتون در شریک عاطفیتون نزدیک میشید. انتظار چنیدن خطا و یا اشتباه رو هم داشته باشید. صبوری و آشفته نشدن شما در این مواقع به عشقتون نشون میده که قصد کنترل کردن رفتارهاش رو ندارید در نتیجه حتی اگر اشتباهی هم رخ بده اصلاح میشه و به مقصود خودتون برسید.

 

کلام آخر

زمانی که در ارتباط با فردی که بهش علاقه داریم و به اصطلاح عشقمون میشه قرار میگیریم. رفتارهاش برامون اهمیت زیادی داره چون میخوایم خیلی از خواسته ها و نیازهامون رفع بشه. با صبوری وانجام این ترفندها به روشی که گفته شد میتونید به خواسته هاتون نزدیک بشید. البته این موضوع مهم رو فراموش نکنید که هر شخصی نیازها و خواسته های خودش رو داره و همچنین شخصیت منحصر به فرد خودش در خصوص هر یک از این موارد میتونید با مشاور متخصص مشورت کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن رو دریافت کنید

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها