کاربرد آجر نما در منازل سلبریتی ها و هنرمندان

کد خبر: 1137075

آجر نما به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد در تزئینات معماری ساختمان ها مورد توجه قرار گرفته است،

به گونه ای که بناهای آجری ایران تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده اند. سر ادوین لوتینز (Edwin Lutyens) در این راستا گفته است:

 

از آجر کاری ایران سخن نگویید؛ بلکه از جادوی آجری ایران صحبت کنید.

 

امروزه حتی می توان آجر نما را در نمای داخلی و بیرونی منازل و ویلاهای بسیاری از سلبریتی ها، هنرمندان و برنامه های تلویزیونی مشاهده کرد. در ادامه می توانید نمونه هایی از انواع آجرنما را که افراد مشهور استفاده کرده اند را مشاهده کنید و ایده بگیرید. چنانچه شما هم تصمیم به خرید آجر نما داشتید، آجر آنلاین معتبرترین مرکز فروش آجر با ارائه بهترین خدمات در در خدمت شما همراهان عزیز می باشد.

آجر نما برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان

کاربرد انواع آجر نما در خانه سلبریتی ها و هنرمندان

 

تصور بسیاری از افراد از آجر نما، آجرهای 3 سانتی و آجرهای فشاری می باشد. اما امروزه با پیشرفته تر شدن صنعت ساختمان سازی، آجر در رنگ ها و مدل های متعدد بسیاری تولید می شود، که می توان گفت از بارزترین ویژگی های آجرنما؛ تنوع بسیار بالا در رنگ و مدل های آن و مناسب بودن قیمت آجر نما می باشد.

 

امروزه طراحی دکوراسیون و نمای ساختمان به سبک سنتی و اصیل توجه بسیاری از معماران و افراد را جلب کرده است که بر همین اساس افراد مشهوری همچون تیلور سویفت (Taylor Swift) و الن دی جنرس (Ellen DeGeneres) از آجرنما در نمای ساختمان خود استفاده کرده اند. همچنین در ایران نیز می توان به برنامه تلویزیونی جوکر و خانه جلال و سیمین از دکور نما آجری اشاره کرد.

 

 

آجر نما هلندی در برنامه تلویزیونی

 

آجر نما هلندی یکی از مدرن ترین انواع آجرها می باشد که کاربرد اصلی آن زیبا سازی در نمای داخلی می باشد. آجر هلندی به دلیل جذابیت رنگی بسیاری که دارد آن را می توان حتی در برنامه های معروف تلویزیونی مانند جوکر که بیننده های بسیاری را جذب کرده است، مشاهده کرد. آجر هلندی دکوراتیو در برنامه جوکر به رنگ آبی خاکستری می باشد که ترکیب آن با رنگ های مات کابینت، یخچال فانتزی رنگی و اکسسوری های متناسب نمای بی نظیری را ایجاد کرده است.

 

آجر هلندی در دکوراسیون داخلی

در فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین علاوه بر آجر هلندی به رنگ آبی خاکستری نمونه های بیشتری از سایر رنگ های آن موجود می باشد که با ورود به سایت آجر آنلاین می توانید در کمتر از 1 دقیقه نمونه های بیشتر و همچنین لیست قیمت آجرنما هلندی را مشاهده کنید.

 

آجرنما نسوز در خانه تیلور سویفت

 

آجر نما نسوز یکی دیگر از مدرن ترین و به روز ترین انواع آجرهای نما می باشد. از این آجر به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد در نمای خارجی بسیار استفاده می شود. این آجر به دلیل تنوع در رنگ، مدل و انعطاف پذیری بالایی که در هم نشینی با مصالحی همچون سنگ، چوب و... دارد، گزینه مناسبی برای نمای ساختمان می باشد.

 

نمونه ای از این نمای شیک و لوکس را می توان در خانه های سلبریتی هایی همچون تیلور سویفت و الن دی جنرس مشاهده کرد؛ به خصوص در نمای خارجی و داخلی ساختمان تیلور سویفت می توان نمونه های بیشتری از این متریال را مشاهده کرد که ترکیب آن با فرش های قرمز و روشن فضای سنتی و لذت بخشی را ایجاد کرده است.

 

نمای آجری مشکی

 

آجر سنتی نما اصیل

 

آجر سنتی یکی از قدیمی ترین انواع آجر می باشد که امروزه با توجه به تنوع رنگی جذاب آن در نمای ساختمان ها، رستوران های سنتی، کافی شاپ ها، هتل های سنتی و... بسیار استفاده می شود. از آنجایی که ماهیت این آجر سنتی بودن آن می باشد در خانه های هنرمندان ایرانی که اصالت سنتی بودن خود را حفظ کرده اند می توان مشاهده کرد. به طور مثال خانه سیمین و جلال آل احمد که دو هنرمند محبوب ایران می باشند تماما از نمای آجر سنتی استفاده شده است.

 

آجر نما سنتی آجر آنلاین از کیفیت بالایی برخوردار است که دارای تنوع رنگی جذاب و قیمت بسیار مناسب می باشد. با ورود به سایت Ajoronline.com می توانید از خدمات خرید آجر نما سنتی به قیمت درب کارخانه و پشتیبانی همه جانبه توسط کارشناسان فروش این مجموعه برخوردار شوید و محصول خود را در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 

نمای آجری اصیل سنتی

 

ساخت بناهای تاریخی معروف جهان با آجر نما

 

آجر قدمتی چند هزار ساله دارد که در دوره های مختلف در ایران و اروپا می توان آن را از بناهای تاریخی به جا مانده و شکوهمند را مشاهده کرد. آجر نماهایی که بناهای تاریخی مقاوم و اصیلی را از تاریخ بر جای گذاشته اند. از بناهای تاریخی که تا به الان شکوهمندی خود را حفظ کرده اند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • کلیسای جامع سنت باسیل مسکو (St. Basil's Cathedral)
  • لانه موریانه در ویتنام
  • باغ های آجری معلق بابل
  • برج قابوس در گنبد کاووس
  • بنای آجر نمای شیل هوس هامبورگ (shil huose)
  • سالن تئاتر آلوارو سیزا در اسپانیا (álvaro siza vieira)
  • و...

 

3 نکته برای داشتن آجرنمای براق و شیک در ساختمان

 

یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد برای استفاده از آجر نما در ساختمان و دکوراسیون، شوره زدن آن می باشد. اما آجرنما با کیفیت شوره نمی زند. گاهی حتی روی این آجرهای باکیفیت شوره هایی را مشاهده می کنیم که دلیل اصلی آن ملات و آب به کار رفته برای نصب آجر می باشد؛ زیرا آجر آب را به خود جذب می کند که املاح موجود در آب روی سطح آجرنما باقی می ماند و باعث ایجاد این لایه های سفید می شود.

 

برای رفع این مشکل و داشتن آجر نمای براق راهکارهای ساده و مقرون به صرفه ای وجود دارد که در ادامه می توانید آن را مطالعه نمایید:

 

  • تمیز کردن آجرنما با استفاده از یک گونی
  • تمیز کردن آجر با واتر جت
  • استفاده از محلول نانو آجر مرغوب

 

آجر آنلاین که از معتبرترین مراکز فروش آجر نما می باشد علاوه بر ایجاد امکان خرید آجر نما قیمت مناسب، محصولات جانبی آن را مانند محلول نانو، محلول شستشوی آجر و... را نیز به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. کارشناسان فروش مجموعه Ajoronline همواره از ساعت 8 صبح تا 8 شب پاسخگوی شما همراهان عزیز جهت خرید آجر و محلول نانو و... می باشند. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09021684411 تماس بگیرید.

 

آجر نمای ساختمان شیک

 

چرا قیمت آجر نما نوسان دارد؟

 

به دلیل نوساناتی که دربازار وجود دارد قیمت آجرنما نیز همواره تغییر می کند و ثابت نمی ماند. اما به راستی دلیل نوسانات قیمت آجر نمای ساختمان چیست؟ آجر آنلاین به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش آجرنما دلیل این نوسانات قیمت را این گونه می گوید:

 

  • تفاوت قیمت در مواد اولیه و خاک آجرها
  • میزان مصرفی گاز در کوره های پخت آجر و هزینه آن
  • تفاوت در نوع بسته بندی آجر

 

سخن پایانی

 

امروزه نمای ساختمان یکی از اصلی ترین فاکتورهای مهم در خرید و فروش ملک ها می باشد که شیک و جذاب بودن آن چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند. آجر نما به دلیل تنوع بالایی که در رنگ و مدل دارد و قیمت مناسبی که نسبت به سایر متریال ها دارد، بهترین گزینه برای ایجاد نمایی منحصر به فرد است. فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین (https://ajoronline.com/) با ارائه بهترین خدمات همچون پشتیبانی همه جانبه، تحویل فوری و فروش بدون واسطه به صورت مستقیم از کارخانه در سراسر نقاط کشور در خدمت شماست.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها