آیا رادیولوژی در منزل معتبر است؟

کد خبر: 1137976

 

رادیولوژی در منزل یکی از اقداماتی است که اخیرا  مورد توجه قرار گرفته است. اما برخی از افراد نگران هستند که آیا پاسخ رادیولوژی معتبر نیست و نمی توان به آن تکیه کرد. بهتر است بدانید اگر از مراکز معتبر بخواهید این کار را برای شما انجام دهند، می توانید به پاسخ آن اعتماد داشته باشید و نتیجه رادیولوژی را به پزشک نشان دهید. از خدمات دیگری که این مراکز ارائه می دهند می توان به خرید ویلچر و تجهیزات پزشکی اشاره کرد.

رادیولوژی در منزل چگونه انجام می شود؟

مراکزی که دارای مجوزهای رسمی هستند، به منزل شما می آیند و به بیمار کمک می کنند بدون اینکه در صف های طولانی منتظر رادیولوژی بمانند، رادیولوژی را انجام دهند. این مراکز دارای دستگاه های ویژه ای هستند که می توانند بر نقاط مختلف بدن متمرکز شوند و عکس آن قسمت را تهیه کنند.

 پس از آن، تصاویر بدست آمده در یک فلش ذخیره می گردد و برای چاپ به مراکز معتبر پزشکی فرستاده می شود. معمولا 2 تا 3 روز طول می کشد تا تصویر رادیولوژی آماده گردد و پس از آن برای مشتری ارسال می شود.

مزایای استفاده از رادیولوژی چیست؟

مهمترین مزیت رادیولوژی در منزل عدم منتظر ماندن در صف است. مخصوصا افرادی که از بیماری های مزمن رنج می برند و باید در صف های طولانی منتظر بمانند، با انجام رادیولوژی در منزل می توانند راحت تر عکس های خود را تهیه کنند و به پزشک بروند. از مزایای دیگری این کار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم خروج از منزل در شرایط حاد مانند زمان شیوع بیماری کرونا
  • حفاظت از افراد آسیب پذیر
  • صرفه جویی در زمان

همانطور که متوجه شده اید این کار مزایای زیادی دارد و شما می توانید با این روش در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

آیا رادیولوژی توسط افراد متخصص انجام می شود؟

اگر شما از مراکز معتبر بخواهید که کار رادیولوژی در منزل را برای شما انجام بدهند، می توانید اططمینان داشته باشید که این کار توسط افراد متخصص انجام می شود. با توجه به این موضوع که رادیولوژی در منزل یک کار حساس است، تنها افراد متخصص و آموزش دیده می توانند رادیولوژی را به دقت انجام دهند. به همین دلیل، وقتی می خواهید یک مرکز معتبر این کار را برای شما انجام دهد، دیگر نباید نگران چیزی باشید و می توانید بر سلامتی خود تمرکز داشته باشید.

چقدر طول می کشد تا رادیولوژی انجام شود؟

یکی از سوالات پرتکراری که افراد در زمان انجام رادیولوژی در منزل می پرسند در این زمینه است که این پروسه چقدر طول می کشد! بهتر است بدانید پاسخ به این سوال به نقاطی بستگی دارد که قرار است رادیولوژی انجام شود. به طور کلی، این کار بین 15 دقیقه تا 30 دقیقه طول می کشد و همین امر سبب می شود که زمان زیادی از بیمار گرفته نشود و کار به سرعت انجام شود.

آیا پزشکان نتایج رادیولوژی در منزل را قبول دارند؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا پاسخی که از رادیولوژی در منزل بدست می آید قابل قبول پزشکان است یا خیر! در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر شما از مرکز معتبری بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند، می توانید مطمن باشید که دارای مجوزهای لازم از سوی سازمان بهداشت هستند و در نتیجه فعالیت های آنها مورد تایید تمامی پزشکان است. در نتیجه، بدون نگرانی می توانید برای اینکار اقدام نمایید و از مزایای رادیولوژی در منزل بهره مند شوید.

نکات مهم برای خرید ویلچر

خرید ویلچر یکی از مواردی است که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند. برای خرید ویلچر باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • برای خرید تجهیزات پزشکی از جمله خرید ویلچر باید به مراکز معتبر مراجعه کنید.
  • قبل از خرید ویلچر کیفیت را بررسی کنید و مطمئن شوید ویلچر کیفیت بالایی دارد.
  • در زمان خرید ویلچر و خرید تجهیزات پزشکی دیگر از فروشنده گارانتی دریافت کنید. گارانتی ضمانت کالا را تضمین می کند و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.

نکاتی که در اینجا بیان شدند به شما کمک می کنند برای خرید ویلچر با کیفیت بالا اقدام کنید و این امر می تواند به شما کمک کند با توجه به بودجه ای که دارید بهترین گزینه را سفارش دهید.

برای انجام رادیولوژی در منزل به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم در مورد مزایای رادیولوژی در منزل صحبت کنیم. همانطورکه متوجه شده اید اگر شما از مراکز معتبر بخواهید که این کار را برایتان انجام دهید، می توانید به نتایج آن اطمینان داشته باشید. از طرف دیگر انجام این کار مزیت های زیادی را برای شما به همراه دارد که از مهمترین آنها می توان عدم ایستادن طولانی در صف ها، عدم خروج از منزل در شرایط حاد مانند زمان شیوع بیماری کرونا، حفاظت از افراد آسیب پذیر  و صرفه جویی در زمان اشاره کرد. اگر می خواهید برای رادیولوژی در منزل اقدام کنید و به خرید تجهیزات پزشکی از جمله خرید ویلچر نیاز دارید، می توانید به سایت نرسینو (nursino.com ) مراجعه کنید. این سایت با کارشناسان و متخصصان زیادی همکاری دارد و بهترین خدمات را به شما ارئه می دهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها