عجیب ترین فرش وینتیج در قالیکده البرز کشف شد!

کد خبر: 1155781
عجیب ترین فرش وینتیج در قالیکده البرز کشف شد!
 

محصولات فرش وینتیج امروزه جز مهم ترین و زیباترین فرش های بازار ایران به شمار میروند. فرش وینتیج یا همان فرش کهنه نما جز دسته محصولات بسیار ویژه در دسته محصولات فرش ماشینی است. فرش های کهنه نما یا وینتیج امروزه طرفداران بسیار زیادی را نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا دارد. ما نیز در قالیکده البرز مفتخر هستیم تا بگویم عرضه کننده این فرش محبوب ایرانی هستیم. فرش های وینتیج در طرح ها و تنوع بسیار بالای نیز در فروشگاه قالیکده البرز به فروش میرسد. به شما عزیزان نیز پیشنهاد میشود تا این محصول زیبا و استثنایی را مشاهده کنید. شما عزیزان  میتوانید برای مشاهده این محصولات، روی لینک فرش وینتیج قالیکده البرز کلیک کنید. همچنین ما در این بخش به معرفی پر فروش ترین محصولات فرش وینتیج و همینطور جدید ترین انها میپردازیم. ضمن ان به بررسی فنی این محصول میپردازیم. تا انتها با ما باشید.

فرش وینتیج چیست؟

محصولات فرش وینتیج یکی از زیباترین و برترین محصولات فرش در بازار امروز به شمار میروند. این محصول یک محصول ایده برداری شده از کشور ترکیه است که به دست طراحان بزرگ فرش ایران بومی سازی شده است. به جرات میتوان گفت طرح های بافته شده ایرانی فرش های وینتیج یک سر و گردن از محصولات فرش ترکی نیز بالا تر هستند. فرش های که امروز با اسم وینتیج میشناسیم، در معنای لغوی به معنی، فرش های کهنه نما هستند. تضاد قشنگی بین نام این فرش ها و چیزی که در واقعیت هست وجود دارد. فرش های کهنه نما امروزه جز جدید ترین محصولات فرش ماشینی به شمار میروند. این محصولات توانسته اند به خوبی پای خود را به خانه های مردم باز کنند. و اما سوال بسیاری از افراد امروز این است که فرش وینتیج چیست؟  در واقع فرش های وینتیج طرحی نو از فرش های ماشینی هستند.

فرش های وینتیج میتوانند از نوع ایرانی یا شرقی باشند. پاسخ این سوال که فرش وینتیج چیست بسیار کوتاه وساده است. اما اگر تا به حال پاسخ خود را نگرفته اید، پیشنهاد میشود تا یک دیدگاه جذاب و متفاوت تری را در قالیکده البرز مطالعه کنید. در این مقاله به این موضوع اشاره شده است که فرش کهنه نما چیست و چگونه حتی میتوان یک فرش را کهنه نما کرد. هر چند این ترفند و این موضوع تفاوت های با ساختار اصلی فرش های وینتیج یا همان کهنه نما دارد. برای مشاهده به لینک فرش وینتیج چیست مراجعه کنید.

تفاوت فرش های وینتیج: 

اگر مطلب لینک شده با عنوان فرش وینتیج چیست قالیکده البرز را مطالعه کرده باشید، قطعا با روش کهنه نما کردن فرش ها برخورد کرده اید. لازم به ذکر است که کهنه نما کردن فرش ها یک داستان دیگر است. فرش های وینتیج یا کهنه نمای که در مغازه ها برای فروش هستند، از ابتدا طرحی مخصوص و اختصاصی را دارند. در اصل هم تفاوت این فرش ها با فرش های معمولی همان طرح مخصوص و منحصر به فرد آن ها است. اگر بخواهیم بیشتر به این موضوع بپردازیم باید بگویم که فرش های که با اسم وینتیج امروز به فروش میروند، در دسته فرش های مدرن قرار میگیرند. در این دسته محصولات فرش های مثل فرش شگی نیز قرار دارند که طرفداران بسیار زیادی دارند. اما فرش وینتیج به طور عمومی بیشتر برای محیط های مثل حال و پذیرای مورد استفاده قرار میگیرد.

هر چند که فرش وینتیج در اتاق خواب ها هم امروز بسیار مورد استفاده واقع میشوند. اما این دسته از فرش های مدرن بر خلاف فرش های شگی هستند. محصولات فرش شگی به خودی خود جز محصولات فرش های پر بلند به شمار میروند و استفاده این محصولات بیشتر برای محیط های مثل اتاق خواب ها و حال های کوچک است. هر چند که استفاده از هر فرشی چه فرش شگی و چه وینتیج بسته به محیط و دکوراسیون مورد نظر شما دارد. اما پیشنهاد ما به شما این است تا از محصولات فرش شگی برای انتخاب راحت تر نیز دیدن کنید.

مشاهده این محصولات با کلیک بر روی لینک فرش شگی

2

معرفی محصولات فرش وینتیج:

ما در این بخش قصد داریم تا به صورت اختصاصی تری به محصولات فرش کهنه نما یا همان وینتیج بپردازیم. در واقع قصد داریم حالا برخی از محبوب ترین و همچنین پر فروش ترین محصولات فرش وینتیج قالیکده البرز را به نمایش بگذاریم. پس بی درنگ به سراغ این محصولات استثنایی میرویم.

1-فرش وینتیج طرح ویشکا:

این محصول یکی از زیباترین و خاص ترین محصولات فرش وینتیج به شمار میرود. رنگ و روی این فرش ها بسیار زیبا است. این فرش جز محصولاتی است که امروز طرفداران بسیار زیادی را دارد. این محصول نیز جز دسته محصولات پر فروش این دسته در قالیکده البرز در کمترین زمان است. از این حیث نیز این محصول یک رکورد استثنایی دارد که در مدتی کوتاه(کمتر از یک ماه) توانسته است جز محصولات پر فروش فروشگاه قالیکده البرز شود.

ویژگی های محصول:

  • میزان استقبال مردمی در سال1401: 89%
  • ضمانت:گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • میزان حساسیت:ضد حساسیت
  • رنگ زمینه:سبز
  • آنتی باکتریال:قابلیت تمیز شوندگی بسیار بالا
  • بافت فرش:برجسته
  • مقاومت:بالا در برابر نور ضربه و رطوبت

3

2-فرش وینتیج، طرح آنالی:

طرح نالی جز محصولات پر فروش در قالیکده البرز است. در واقع نسبت به زمان قرار گیری این محصول در دسته محصولات فرش وینتیج نسبت به طرح ویشکا در رتبه دوم قرار میگیرد. در بین هزاران طرح و نقش قرارگیری در رتبه دوم و جز محصولات پر فروش و پر طرفدار بودن به خودی خود بسیار مهم و پر اهمیت است.

ویژگی های محصول:

  • میزان استقبال مردمی در سال 1401: 81%
  • ضمانت:گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • میزان حساسیت:ضد حساسیت
  • میزان پرزدهی:بدون پرزدهی بلندمدت
  • آنتی باکتریال:قابلیت تمیز شوندگی بسیار بالا
  • مقاومت:بالا در برابر نور مستقیم آفتاب و آب
  • بافت فرش:گل برجسته
  • ثبات رنگ:دارد

4

3-فرش وینتیج طرح مدوسا:

طرح مدوسا یکی از پر فروش ترین و زیباترین فرش های وینتیج قالیکده البرز است که امروز توانسته به خوبی جای خود را در میان این دسته فرش ها باز کند. این محصول یکی از زیبا ترین محصولات فرش های وینتیج به شمار میرود. این محصول به خودی خود توانسته طرح بسیار زیبای را  برای خریداران در خانه هایشان به ارمغان بیاورد. 

ویژگی های محصول:

  • میزان استقبال مردمی در سال 1400:79%
  • ضمانت:گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • میزان حساسیت:ضد حساسیت
  • رنگ زمینه:طوسی
  • آنتی باکتریال:قابلیت تمیز شوندگی بسیار بالا
  • بافت فرش:برجسته
  • مقاومت:بالا در برابر ضربه و رطوبت
  • پرزدهی:بدون پرزدهی بلند مدت

5

خرید فرش وینتیج:

بسیاری از افراد قصد خرید فرش وینتیج را به صورت اقساط با ارزان ترین قیمت و درجه کیفی الف را دارا هستند. برای خرید این محصولات بهترین گزینه برای شما عزیزان، قالیکده البرز است. قالیکده البرز اولین فروشگاه اینترنتی اقساطی فرش در ایران به شمار میرود. شما میتواند فرش مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس آن را به صورت قسطی و فقط با پرداخت مبلغ پیش پرداخت خریداری کنید. برای مشاهده تمامی محصولات فرش قالیکده البرز میتوانید نام این فروشگاه را در گوگل سرچ کنید. و یا به نشانی اینترنتی https://ghalikadehalborz.com مراجعه کنید. همچنین میتوانید از طریق لینک منبع زیر به صورت مستقیم به فروشگاه اینترنتی فرش قالیکده البرز مراجعه نمایید.

منبع: فرشگاه فرش قالیکده البرز

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها