معرفی محصولات شاهین‌موتور

کد خبر: 1156159

معرفی محصولات شاهین‌موتور

 

بخش عمده‌ای از نیاز ناوگان حمل و نقل از طریق موتورسیکلت‌ها رفع می‌شود. موتورسیکلت‌ها می‌توانند علاوه بر حمل افراد، بسته‌‌ها و بارهای محدودی را نیز جابه‌جا کنند. بنابراین موتورسیکلت علاوه‌براین که یک وسیله حمل و نقل محسوب می‌شود، می‌تواند شغل و درآمد نیز ایجاد کند و به ابزار کار تبدیل شود.

نکته مهم درباره استفاده از موتورسیکلت، رعایت نکات ایمنی است؛ متاسفانه افرادی هستند که با عدم رعایت قوانین و نکات ایمنی، جان خود و سایرین را به خطر می‌اندازند. اما اگر این نکات به درستی رعایت شوند، موتورسیکلت وسیله‌ای مفید و کاربردی است.

یکی از کاربردهای آن، استفاده در مراکز شهرها و ترافیک است که باعث صرفه‌‌جویی در زمان می‌شود. با توجه به این که ترافیک شهری روز به روز در حال افزایش است، خرید موتورسیکلت نیز بیش از پیش رونق یافته است.

 موتورسیکلت‌ها تنوع خوبی دارند و با مدل‌ها و قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شوند. برای مثال، قیمت موتور کاوازاکی و قیمت شاهین ‌موتور در رنج‌های متفاوتی قرار می‌گیرند. موتورسیکلت‌های قدیمی نیز طرفداران بسیاری دارند که موتور کاوازاکی قدیمی یکی از آن‌هاست. قیمت موتور کاوازاکی قدیمی با در نظر گرفتن شرایط و عوامل مختلفی تعیین می‌شود.

بسیاری از نمایندگی‌ها و شرکت‌های فروش، اقساط و شرایط متنوعی را ارائه می‌دهند. فروش اقساطی شاهین‌موتور نیز فرصت مناسبی برای خرید موتورسیکلت است. با مراجعه به سایت این شرکت، می‌توان لیست قیمت محصولات شاهین‌موتور را مشاهده کرد. برای خرید نهایی نیز می‌توان در نمایندگی‌های شاهین‌موتور حضور یافت و موتورسیکلت‌ها را از نزدیک مشاهده و بررسی کرد.

محصولات این شرکت می‌توانند انتخاب مناسبی برای استفاده شهری و روزمره باشند. لوازم یدکی شاهین‌موتور نیز به راحتی یافت می‌شود و در بازار موجود است.

دلتا کلیک 150

یکی دیگر از محصولات مناسب استفاده شهری، دلتا کلیک 150 است که قیمتی برابر 54.9 میلیون تومان دارد. نیروی این محصول از سوی یک پیشرانه 150 سی‌سی یورو4 تامین می‌شود و به کمک یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رسد. حداکثر سرعت دلتا کلیک 150، برابر 95 کیلومتر برساعت است و 2.6 لیتر بنزین را در هر صد کیلومتر مصرف می‌کند.

از ویژگی‌های آن می‌توان به دزدگیر، سیستم کی‌لس، شارژر موبایل، دی‌لایت، ترمز پارک، کیلومتر دیجیتال، ترمز CBS و ... اشاره کرد.

دلتا CRT160

این محصول ظاهر جذابی دارد و حجم پیشرانه آن 160 سی‌سی است. وظیفه انتقال قدرت نیز بر عهده یک گیربکس 5 دنده است. ترمزها در جلو و عقب دیسکی هستند و نهایت سرعت 97 کیلومتر برساعت است. مصرف سوخت آن کمی کم‌تر از دو محصول قبلی بوده و برابر 2.7 لیتر در هر صد کیلومتر است.

از ویژگی‌ها و تجهیزات دلتا سی‌آرتی 160 می‌توان به کیلومتر دیجیتال و آنالوگ، دی‌لایت و تک کمک اشاره کرد.

دلتا VSP170

ویژگی قابل توجه وسپاها، تنوع رنگی فراوان و شاد است. این موتورسیکلت برای استفاده شهری بسیار مناسب بوده و با رنگ‌های زرد، قرمز، آبی، نارنجی و ... عرضه می‌شود. دلتا VSP170 از یک پیشرانه170 سی‌سی یورو4 نیرو می‌گیرد. گیربکس آن نیز از نوع اتوماتیک است. نهایت سرعت این محصول برابر با 84 کیلومتر برساعت بوده و 2.6 لیتر بنزین را در هر صد کیلومتر می‌سوزاند. سیستم ترمز در چرخ جلو دیسکی و در چرخ عقب از نوع کفشکی است. از ویژگی‌ها و تجهیزات آن نیز می‌توان به شارژر USB، کیلومتر دیجیتال، داشبورد روی فرمان، داشبورد زیر زین، باکس عقب و ... اشاره کرد.

دلتا SX2 رالی (DS2)

این موتورسیکلت محصول مناسبی برای تفریحات است و قابلیت آفرود نیز دارد. موتور 225 سی‌سی آن از نوع روغن خنک بوده و یورو4 است. انتقال قدرت در این محصول از طریق یک گیربکس 6 دنده انجام می‌شود. ترمزها در هر دو چرخ از نوع دیسکی هستند و تعلیق جلو تلسکوپی معکوس و تعلیق عقب از نوع تک کمک هیدرولیکی است. حداکثر سرعت آن به 112 کیلومتر برساعت می‌رسد و 3.2 لیتر بنزین را در هر صد کیلومتر مصرف می‌کند.

ویژگی‌ها و امکانات دلتا DS2 عبارتند از کیلومتر دیجیتال، شارژر موبایل، رادیاتور روغن، گارد محافظ موتور، تک کمک، کمک جلو معکوس ونگهدارنده گلگیر جلو.

لیفان KPS250

این محصول پیشرانه حجیم‌تری دارد و مصرف سوخت آن نیز بالاتر است. بنابراین برای مصرف روزانه مناسب نیست. نیروی آن از طریق یک موتور 250 سی‌سی یورو4 تامین می‌شود. گیربکس آن نیز از نوع 6 دنده است. نهایت سرعت لیفان KPS 250 به 130 کیلومتر برساعت می‌رسد و در هر صد کیلومتر، 3 لیتر بنزین مصرف می‌کند. ترمزهای این موتورسیکلت هم در بخش جلو و هم در بخش عقب، دیسکی هستند.

ویژگی‌ها و امکانات آن نیز عبارتند از دزدگیر، رادیاتور آب، شارژر موبایل، دی‌لایت، تک کمک، کیلومتر دیجیتال، کمک‌های جلو معکوس و ...

شاهین‌موتور، لیفان KPS 250 را با قیمت 88.3 میلیون تومان عرضه می‌کند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها