بهترین اسکین کالاف دیوتی موبایل کدام است؟

کد خبر: 1157355
بهترین اسکین کالاف دیوتی موبایل کدام است؟

بازی کالاف دیوتی یکی از محبوب‌تری بازی‌های ویدئویی در بین گیمرها در سراسر دنیا به شمار می‌رود. این بازی به خاطر سبک اکشن و هیجان انگیز، خیلی زود توانست کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. اگر اهل بازی‌های آنلاین باشید؛ خوب می‌دانید که تمام این بازی‌ها دارای یک پول درون برنامه‌ای هستند که با آن می‌توانید تجهیزات و امکانات ویژه‌ای را خریداری کرده و سطح بازی خود را ارتقا دهید. پول رایج بازی کالاف دیوتی، cp است. در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با مزایای خرید cp کالاف دیوتی موبایل و بهترین اسکین‌های این بازی آشنا کنیم.

cp کالاف دیوتی چیست؟

بازی کالاف دیوتی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی است که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان آن را بازی می‌کنند. شما با خرید cp کالاف دیوتی موبایل می‌توانید از تجهیزات و آیتم‌های این بازی بهره‌مند شده و با امکانات بیشتری رقبای خود را کنار بزنید. شما با سی پی می‌توانید بتل پس بازی کالاف دیوتی را خریداری کرده و در هر سیزن به اسکین و‌ اسلحه‌های ویژه‌ای دسترسی پیدا کنید. هم چنین با cp می‌توانید گردونه شانس بازی کالاف دیوتی را امتحان کرده و بهترین اسکین و اسلحه‌ها را برنده شوید. مطمئنا داشتن اسکین، بازی شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

مزایای خرید cp بازی کالاف دیوتی

  • امکان خرید بتل پس بازی
  • دسترسی به اسکین‌های جذاب
  • دسترسی به اسلحه‌ و تجهیزات خاص
  • امکان بازی در محیط‌های مختلف
  • امکان بازی در محیط حرفه‌ای
  • افزایش قدرت شما در مبارزه‌ها
  • با ارزش شدن اکانت بازی و فروش آن با قیمت بالاتر

14

بهترین اسکین‌های بازی کالاف دیوتی

همانطور که اشاره کردیم یکی از مزیت‌های خرید سیپی، فعال شدن اسکین‌های ویژه است‌. شما با استفاده از اسکین‌های ویژه می‌توانید بازی خود را هیجان انگیز کرده و رقبای خود را بترسانید. اگر به دنبال اسکین‌های جذاب و هولناک هستید خواندن این بخش را از دست ندهید.

1-  Bathysphere

اگر طرفدار Bioshock هستید مطمئنا عاشق این اسکین جذاب می‌شوید. این اسکین چهره هولناکی دارد و استفاده کردن از آن مطمئنا رقبای شما را می‌ترساند.

2- Dark Shepherd

اگر به دنبال یک اسکین جذاب و در عین حال ترسناک می‌گردید، Dark Shepherd بهترین انتخاب خواهد بود. مطمئنا رقبای شما با دیدن یک فرد با زره مشکلی و داسی بزرگ پشتش از میدان بازی فرار می‌کنند.

3- Fire break- panda

Fire break- panda یکی از بهترین اسکین‌های بازی کالاف دیوتی از نظر کاربران است. با اینکه در نگاه اول ممکن است ترسناک به نظر نرسد ولی این پوسته می‌تواند رقبای شما را گول بزند و با قابلیت‌هایی که دارید آنها را شکست دهید.

4- Gunzo

اگر می‌خواهید در میدان بازی خاص و ترسناک به نظر برسید، مطمئنا اسکین دلقک شما را به هدفتان می‌رساند. این اسکین با چهره ترسناک می‌تواند همه را می‌ترساند.

5- Nomad- the Distraction 

دیدن این اسکین شما را یاد the king  Rock and roll می‌اندازد یا یک قاتل حرفه‌ای؟ این اسکین بسیار جذاب است و پیشنهاد می‌کنیم حتما آنها را امتحان کنید‌.

6- Nomad- garden

Nomad-garden یکی از بهترین اسکین‌های کالاف دیوتی محسوب می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم بعد از خرید cp کالاف دیوتی موبایل حتما را انتخاب کنید.

7- Phantom

اگر طرفدار اسکین predator یا Bloodhound هستید پیشنهاد می‌کنیم این اسکین جذاب را حتما امتحان  کنید. شما با استفاده از این اسکین می‌توانید رقبای خود را بترسانید.

8- Reaper- premium

اگر طرفدار اسکین‌های رباتی هستید، Reaper- premium را پیشنهاد می‌کنیم. بر خلاف بسیاری از اسکین‌های رباتی که چهره‌ کسل کننده و تکراری دارند؛ این اسکین کاملا متفاوت است.

9- Spectre-pixel spy

 این اسکین شاید ساده به نظر برسد ولی داشتن یک لوگوی جمجمه آن را ترسناک جلوه می‌دهد.

10- Witch Doctor

این اسکین با ظاهر پزشک جادوگر قدیمی که دارای تجهیزات ترسناکی است، می‌تواند رقبای شما را بترساند.

قیمت cp کالاف دیوتی موبایل

 cp کالاف دیوتی با قیمت‌های مختلفی در وب سایت‌های فروشگاهی عرضه می‌شود که دلیل آن هم این است برخی از فروشگاه‌ها با استفاده از کارت اعتباری هکی، اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل برای کاربران می‌کنند و به همین دلیل با قیمت ارزان‌تری آن را به مشتریان می‌فروشند. ‌توجه داشته باشید که استفاده از این سی پی ممکن است باعث مسدود شدن اکانت شما شود. پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید cp کالاف دیوتی موبایل حتما به سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید‌.

15

آموزش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

اگر شما هم یکی از طرفداران بازی تفنگی و جذاب کالاف دیوتی هستید و دوست دارید در محیطی حرفه‌ای بازی خود را انجام دهید، می‌توانید با خرید cp کالاف دیوتی موبایل به تجهیزات، آیتم‌ها، اسلحه‌های پیشرفته و اسکین‌های جذاب دسترسی پیدا کرده و خود را از سایر رقبا جلو بیاندازید و برنده رقابت باشید. جهت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل پیشنهاد می‌کنیم حتما به سایت‌های فروشگاهی معتبر در این زمینه مراجعه کنید. دیاموند لند به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین سایت‌ها در زمینه فروش انواع پول رسمی بازی‌های آنلاین فعالیت می‌کند. جهت خرید cp کالاف دیوتی موبایل می‌توانید به این آدرس اینترنتی مراجعه کرده و وارد بخش خرید سی پی بازی کالاف دیوتی شوید. سپس با توجه به بودجه‌ و نیازتان، مقدار سی پی را انتخاب کنید. در آخر با وارد کردن اطلاعات اکانت خود در فیلد های مشخص شده و پرداخت هزینه، یک الی دو ساعت بعد اکانت شما شارژ شده و می‌توانید با افزایش سی پی به امکانات و تجهیزات بیشتری دسترسی پیدا کنید.

کلام پایانی

بازی کالاف دیوتی یکی از بازی‌های اندرویدی است که به خاطر سبک اکشن و تیراندازی به یکی از بازی‌های محبوب در بین کاربران تبدیل شده است. شما با خریدcp کالاف دیوتی موبایل از سایت‌های معتبر می‌توانید به تجهیزات، سلاح‌های پیشرفته و اسکین‌های جذاب دسترسی پیدا کرده و سطح بازی خود را ارتقا دهید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها