چگونه هزینه بازاریابی را با ارسال پیامک تبلیغاتی کاهش دهیم؟

کد خبر: 1159933

 

پیامک تبلیغاتی قابلیت استفاده برای تمامی مشاغل و کسب وکار ها از فست فود و رستوران و کافه تا شرکت های بزرگ بازرگانی را دارد. بازاریابی یکی از مسائل مهم برای کسب و کارها است که برای این کار لازم است از روشی پربازده و مناسب استفاده شود. با توجه به گسرش کسب وکار های مختلف و افزایش رقابت، تبلیغات به یکی از ملزومات هر کسب و کاری تبدیل شده است.

پیامک تبلیغاتی چه کمکی به بازاریابی می کند؟

در میان روش های تبلیغاتی مختلف، ارسال پیامک تبلیغاتی به یکی از پرطرفدارترین روش های بازاریابی تبدیل شده است. سامانه پیامکی با در اختیار قرار دادن بیشترین تعداد مخاطب، موجب می شود تا آگهی، بسیار بیشتر از سایر روش های تبلیغاتی دیده شود زیرا هر فردی که تلفن همراه داشته باشد در لیست مخاطبان شما قرار خواهد گرفت. همچنین پیامک تبلیغاتی نسبت با سایر روش ها،بسیار ارزان تر و به صرفه است و تأثیرگذاری بسیار زیادی دارد. این موارد در کنار امکانات مختلفی که در سامانه پیامکی برای تبلیغات در دسترس است باعث می شود تا کسب و کارها از خرید پنل اس ام ارسال پیامک انبوه برای افزایش فروش و بازاریابی استفاده نمایند.

برای آشنایی با این روش تبلیغاتی در دامه به برخی از کاربردی ترین امکانات سامانه پیامکی بهین پیام می پردازیم.

ارسال پیام صوتی تبلیغاتی

ارسال تبلیغات در قالب پیام صوتی قابلیتی است که در کنار پیامک متنی امکان ایجاد تنوع در بازاریابی را فراهم می کند. کاربران در سامانه پیامکی می توانند با توجه به نیاز خود آگهی را در قالب صوت و آوا و یا در قالب متن پیامکی ارسال نمایند. ارسال پیام صوتی تبلیغاتی را می توان علاوه بر خطوط تلفن همراه، به شماره تلفن های ثابت شهری نیز انجام داد. پس از ارسال پیام صوتی ، تلفن مخاطبان شما زنگ خورده و محتوای تبلیغاتی پخش می شود.

منشی پیامکی

همانطور که از نام آن پیدا است، منشی پیامکی به نوعی دستیار کاربر برای ارسال پیامک و مدیریت پنل پیامکی به حساب می آید. برای مثال می توانید با اعمال تنظیمات منشی پیامکی، حتی زمانی که به پنل کاربری دسترسی ندارید نیز اقدام به ارسال پیامک نمایید .منشی پیامکی امکانات زیاد دیگری نیز در اختیارتان قرار می دهد.

ارسال پیامک منطقه ای

مشتریان کسب و کار شما همیشه به دنبال نزدیک ترین گزینه برای خرید می باشند.استفاده از ارسال پیامک منطقه ای این قابلیت را می دهد تا به راحتی کسب و کار خود را به این مخاطبان که در منطقه فعالیت شما قرار دارند معرفی نمایید.می توانید مخاطبان را به تفکیک شهر و استان، پیش شماره تلفن همراه و یا کد پستی انتخاب نمایید. با این روش،تبلیغاتی هدفمند انجام می دهید تا از صرف هزینه اضافی برای ارسال پیامک به مخاطبانی که به کسب و کار شما دسترسی ندارند بپرهیزید.

ارسال پیامک سن و جنسیت

به کمک این امکان می توانید علاوه بر انتخاب منطقه ی مخاطبان، سن و جنسیت آن ها را نیز مشخص نمایید تا پیامک دقیقا به افرادی ارسال شود که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند.

اگر به دنبال توسعه ی کسب و کار خود و افزایش فروش می باشید ، می توانید عدد 333 را به شماره 50002060 پیامک نمایید تا علاوه بر عضویت رایگان در سامانه پیامکی بهین پیام، کارشناسان سامانه جهت ارائه مشاوره های تبلیغاتی و بازاریابی با شما تماس حاصل کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها