تبلیغات گوگل و فروش چندین برابری!

کد خبر: 1160127
تبلیغات گوگل و فروش چندین برابری!

 

یکی از بهترین راه‌های افزایش فروش استفاده از خدمات گوگل ادز است. گوگل محصولات شما را در ابتدای صفحه اول نتایج جستجو به کاربران هدفتان نشان می‌دهد و شما به ازای هر کلیکی که روی تبلیغتان می‌شود، هزینه آن را می‌توانید پرداخت کنید. اگر به اندازه کافی در گوگل ادز تجربه ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با همکاران رسمی گوگل در ارتباط باشید.

افراک پارتنر برتر گوگل در ایران

آژانس تبلیغات آنلاین افراک، بیش از ۵ سال است که در زمینه تبلیغات گوگل و یوتیوب فعالیت می‌کند و حالا یکی از ۳ درصد پارتنرهای برتر گوگل است. در این ۵ سال فعالیت، بیش از ۳۵ هزار نفر از جمله برندهای بزرگ به افراک اعتماد کرده اند. نقطه قوت افراک مشاوره رایگان تبلیغاتی به کسب و کارها و مدیریت رایگان کمپین گوگل ادز است. در هنگام همکاری هم فاکتور رسمی ارائه خواهند داد.

تبلیغ در گوگل

گوگل به عنوان پربازدید ترین سایت جهان، تبلیغات شما را در راس جستجو به کاربران نشان خواهد داد. تبلیغ در گوگل مزایای زیادی دارد؛ که می توان با هدف گیری دقیق مخاطبان براساس مکان جغرافیای، سن و جنسیت عبارت‌های مورد را تعیین کرد. همچنین می توان در هر لحظه آمار مربوط به تبلیغات را رصد کرد.

خرید گوگل کیورد پلنر

کیورد پلنر یکی از سرویس‌های گوگل است که حجم سرچ دقیق کلمات کلیدی را به شمانشان خواهد داد. شما با انتخاب فیلتر مکان می‌توانید بیشترین و مرتبط ترین کلمات کلیدی سرچ شده را بیابید. همچنین با قرار دادن آدرس سایت می‌توانید حجم سرچ کلمات کلیدی یک سایت را آنالیز کنید. در حال حاضر تنها افراک، ارائه دهنده این سرویس است.

7

کلام آخر – تبلیغات در گوگل با افراک

افراک به عنوان تنها پارتنر برتر گوگل در ایران، در ابتدا به شما مشاوره رایگان می‌دهد و پس از تایید کمپین‌های گوگل ادز شما را به صورت رایگان مدیریت خواهد کرد. تنها کافی است با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۲۰۰۰ تماس بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها