سازندگان سوله و سازه های فلزی بخوانند! دریل مگنت را با ایران بور بشناسید

کد خبر: 1160138
سازندگان سوله و سازه های فلزی بخوانند! دریل مگنت را با ایران بور بشناسید

 

چکیده : دریل های مختلفی در دنیا وجود دارد که هرکدام ویژگی خاصی دارند. شناخت دریل مورد نیاز خود از مهم ترین مسائل سوراخکاری است. دریل مگنت را با ایران بور بشناسید.

 

داشتن ابزاری مناسب و دقیق برای انجام سوراخکاری و ساخت سازه های فلزی از مهم ترین شاخص ها برای آغاز پروژه است. چرا که در صورت نداشتن ابزار های مناسب با نیاز شما، ممکن است کل پروژه دچار مشکل و آسیب شود.

حال اگر شما به فعالیت های سوله سازی و یا ساخت سازه های فلزی مشغول هستید و یا میخواهید بر روی فلزات مختلف با مته گردبر سوراخکاری کنید، باید در هنگام خرید دریل مگنت ابتدا به این موضوع توجه کنید که چه نوعی از این دستگاه سوراخکاری مناسب کار شماست و به صورت دقیق تری میتواند نیاز شما را رفع کند، سپس به مشخصه های دیگر بپردازید. ما قصد داریم در این مقاله شما را با انواع دریل مگنتی آشنا کرده و به بررسی آنها بپردازیم تا شما عزیزان بسته به نیاز خود دریل مناسب را انتخاب کرده و برای خرید آن اقدام کنید.

دریل مگنت چیست؟

قبل از اینکه به موضوع بررسی انواع دریل مگنت بپردازیم، بد نیست برای افرادی که به تازگی وارد حوزه ساخت و ساز سوله یا سازه های فلزی شدند، دریل مگنت را معرفی کنیم و ببینیم که اصلا دریل مگنتی چه تفاوتی با دریل معمولی دارد؟

دریل مگنت یا دریل مگنتی دستگاهی مجهز به ابزار برش و پایه مگنت است که با مته گردبر به انجام سوراخکاری بر روی فلزات مورد استفاده قرار میگیرد. اگر نمیدانید مته گردبر چیست باید به شما بگوییم که مته گردبر مانند مته های دیگر است با این تفاوت که این نوع از مته ها تو خالی بوده و مناسب برای سوراخکاری فلزات هستند. مته گردبر در دو نوع HSS و TCT موجود است.

تفاوت دریل مگنت با دریل های معمولی انعطاف پذیر بودن و قابل حمل بودن آن در مقایسه با دریل های معمولی است. در هنگام کار با دریل مگنت این امکان وجود دارد که شما به صورت افقی، عمودی و وارونه در جهت‌ های مختلف (به کمک مگنت الکترو مغناطیسی ثابت می‌شود) ثابت کرده و به انجام سوراخکاری بپردازید. دیگر مزایای این نوع از دریل ها جا‌به‌جایی و حمل آن است که شما میتوانید دریل مگنتی را به راحتی به محل کار حمل کرده و عملیات سوراخکاری را آغاز کنید.

انواع دریل مگنتی

دریل مگنت دارای انواع متخلفی است که هرکدام دارای ویژگی هایی هستند. این نوع از دریل ها توانایی سوراخکاری با مته‌ های پیچشی، ابزارهای برقوزنی، خزینه زنی و دندانه زنی را دارند که البته بسته به نوع آن ظرفیت های مختلفی را شامل میشوند.

دریل مگنت سبک

یکی از دریل های کاربردی در صنعت سازه های فلزی، تیر برق، برج متحرک، دکل مخابرات، پل‌ ها و... دریل های مگنتی سبک است. خاصیت بسیار مهم و ارزشمند این نوع از دریل های مگنتی، قابلیت جا به جایی آسان آن و حمل به محل مورد نظر است. اگر کار شما در ارتفاعات است و یا در حین سوراخکاری نیازمند جا به جایی زیادی هستید، میتوانید از این نوع دریل مگنت استفاده کنید.

2

دریل مگنت اتوماتیک

دریل های مگنتی اتوماتیک که زحمت و فشار را از اپراتور ها کاسته و راحتی را به همراه داشته. و به طبع محصولی که راحتی را به همراه داشته باشد، طرفداران بسیاری را نیز به سوی خود جذب میکند. این موضوع درباره دریل های مگنتی اتوماتیک نیز صدق میکند و این نوع از دریل ها، توانسته اند نگاه های زیادی را (مخصوصا در این اواخر) به سمت و سوی خود جلب کنند.

دریل مگنت هیدرولیکی

اگر قصد سوراخکاری درون آب و درون دریا را دارید دریل مگنت هیدرولیکی مناسب شماست چرا که درون این مدل از دریل ها، «سیستم حلقه بسته» به کار رفته است که از ورود آب به محفظه موتور جلوگیری می‌کند. دریل مگنت هیدرولیکی از لحاظ قیمت جزو گران قیمت ترین انواع دریل مگنت شناخته میشود. دلیل آن هم خاص بودنش نسبت به سایر دریل ها و استفاده از سیستم حلقه بسته است.

3

چه دریل مگنتی مناسب کار من است؟

دریل مگنت ها مدل های دیگری را نیز شامل میشوند و فقط محدود به مدل های ذکر شده فوق نیستند. شرکت های بزرگی همچون پروموتک، ایبن اشتاک، BDS، یوروبور، بوش و... همه روزه در تلاش هستند تا دریل های مگنتی بهتر و توسعه یافته تری نسبت به مدل های قبلی خود ارائه دهند و از رقبا پیشی بگیرند. شما بسته به بودجه و نیاز خود میتوانید به انتخاب دریل مگنت مناسب کار خود قدم بردارید. اگر میخواهید از یک مشاوره تخصصی آن هم به صورت رایگان در مورد اینکه چه دریل مگنتی مناسب کار شما است برخوردار شوید، میتوانید با مشاوران مجموعه ایران بور تماس حاصل کرده و پس از معرفی کار خود، با انواع دریل مگنت های مناسب کارتان آشنا شده، اطلاعات بسیاری درباره هر یک از آنها کسب کرده و سپس برای خرید آن اقدام کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها