خرید اینترنتی بلیط پارک ساحلی آفتاب

کد خبر: 1160139
خرید اینترنتی بلیط پارک ساحلی آفتاب

 

پارک ساحلی آفتاب یک مجموعه فرهنگی و ورزشی در شهر مقدس مشهد است. این مجموعه برای آن دسته از افرادی که به دنبال تفریحات آبی هیجان انگیز هستند یک مجموعه تفریحی بسیار عالی به حساب می آید. .علاوه براین تخفیفی که برای بلیط پارک ساحلی آفتاب گذاشته شده یکی از بهترین ویژگی های منحصر به فرد برای مسافران عزیز است اینگونه افراد می‌ توانند با قیمت مقرون به صرفه و مناسب بلیط خود را به صورت آنلاین رزرو کنند .نکته‌ای که در این زمینه مد نظر قرار می گیرد این است که در پارک ساحلی آفتاب تمام دستورالعمل های بهداشتی به طور کامل انجام می‌ شود. علاوه بر این امکانات بسیار بالایی دارد به همین علت افرادی که برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود به پارک ساحلی مراجعه می کنند دیگر هیچ گونه نگرانی بابت بهداشت محیط نخواهند داشت. در واقع پارک ساحلی جزوه بهداشتی ترین مجموعه آبی شناخته می شود علاوه بر این باید ذکر کنیم که این مجموعه برای بانوان و آقایان امکانات بسیار عالی برای تفریحات هیجان انگیز ایجاد کرده است. مجهز بودن پارک ساحلی به پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات آزمایشگاهی یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن اشاره شود. بهداشت محیطی در این مجموعه به طور کامل رعایت می شود و این مجموعه از متخصصین امور آزمایشگاهی برای افزایش کیفیت آب و نبود هیچ گونه عوامل بیماری زا استفاده کرده است. 

 

 

رعایت بهداشت در پارک ساحلی آفتاب

 

5

 

در این مجموعه از بهترین و مدرن ترین تکنولوژی برای گندزدایی آب استفاده شده است. همانطور که می دانید مواد گندزدایی کلر که در گذشته در استخرها و مجموعه های آبی مورد استفاده قرار می گرفت به علت ترکیبات آلی که داشت عوارض نامطلوبی بر روی سیستم بدنی که شناگران می گذاشت اما این مجموعه برای گندزدایی از کلر استفاده نمی کند در واقع تمیز بودن آب مجموعه ساحلی و به دور از بیماری بودن آن به علت استفاده از تکنولوژی ازن است. ازن جمله ترکیباتی می باشد که برای بدن انسان ضرری ندارد و هیچ آسیبی به پوست و سیستم تنفسی انسان وارد نمی کند. مجموعه پارک ساحلی آفتاب دارای بخش وی آی پی است که امکانات بی نظیر و منحصر به فردی را در اختیار کسانی که بلیط این بخش را خریداری کرده‌اند قرار می دهد. در واقع امکاناتی نظیر سونا بخار و خشک و استخر و سالن بدنسازی و حمام سنتی و داشتن امکاناتی نظیر  ماساژ است. علاوه بر این مجموعه دارای کافی شاپ فست فودی هم است. به طور کل باید ذکر کنیم که این مجموعه دارای پارک آبی آقایان و مجموعه آبی بانوان و همچنین داره مجموعه وی آی پی است. 

 

 

اطلاعاتی درمورد پارک ساحلی آفتاب 

در واقع پارک ساحلی آفتاب بزرگترین پارک آبی در جهان است که برای آن دسته از مسافرانی که به شهر مقدس مشهد سفر می‌ کنند یک مرکز تفریحی بسیار عالی و بهداشتی به شمار می رود. این مجموعه بزرگ ویژگی های منحصر به فردی دارد که مورد توجه افرادی که علاقه زیادی به تفریحات آبی دارند قرار گرفته است. به عنوان مثال می توانیم به سرسره پیچ و سرسره های دوقلوی آن که ارتفاعشان ۱۸ متر است و همچنین سرسره سقوط آزاد و سرسره قایق فضایی که به ترتیب ارتفاع شان ۲۰ و ۲۵ متر است اشاره کنیم.‌ همچنین توجه داشته باشید که این مجموعه تجهیزات بسیار مدرن برای گندزدایی و از بین بردن باکتری ها و قارچ دارد و مجهز به مرکز تخصصی بهداشت و سلامت پوست است و سالن بدنسازی و استخر طبیعی و همچنین دارای اتاق کودک است.علاقه مندان به خرید بلیط پارک ساحلی آفتاب می تواند از سایت استخر بلیط به همراه تخفیف بلیط مورد نظر خود را به صورت اینترنتی رزرو نمایند. 

 

 

 

برچسب ها : بلیط پارک ساحلی آفتاب,پارک ساحلی آفتاب

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها