دکوراسیون برنامه مهمونی و تحلیل شخصیت پشه و بچه

کد خبر: 1160727
دکوراسیون برنامه مهمونی و تحلیل شخصیت پشه و بچه

 

این روزها صحبت برنامه مهمونی، برنامه جدید ایرج طهماسب داغ داغ است، رسانه های اجتماعی پر شده از ویدئوهایی از این برنامه جذاب. تکیه کلام های شخصیت های این برنامه، مخصوصا شخصیت های پشه و بچه، از هر کس با هر سنی شنیده میشود. دکوراسیون زیبا و فوق العاده این برنامه نیز، حس دوستی و نشاط را به مخاطب منتقل می‌کند. این نشان می‌دهد که ایرج طهماسب چقدر در ساخت این برنامه موفق بوده. هرچند این پروژه بدون ریسک و هزینه نبوده و هزینه آن دل کندن از شخصیت های آشنا و قدیمی بوده است اما بدون شک مخاطب را راضی می‌کند.

دکوراسیون برنامه مهمونی و المان‌هایش

 دکوراسیون برنامه مهمونی بسیار ساده و معمولی اما صمیمی و دنج است. کف آن را با کفپوش اپوکسی با طرح چوب کار کرده اند و رنگ بندی آن نیز حس دوستی و آرامش را منتقل می‌کند. ایرج طهماسب در این برنامه آقای مجری بودن را کنار گذاشته و حالا فقط "ایرج" است. این ایرج بودن باعث میشود مخاطب و شخصیت ها با او احساس صمیمیت بیشتری بکنند. طبعا این صمیمیت در دکوراسیون این برنامه جذاب هم بازتاب پیدا کرده است.

دکوراسیون برنامه مهمونی بسیار ساده اما با جزئیات است.

5

طبق معمول برنامه های ایرج طهماسب، دکوراسیون برنامه مهمونی بسیار ساده است و از تجملات و زرق و برق خبری نیست. در قسمت اول تمام قسمت های خانه به مخاطب نشان داده میشود. این کار صمیمیت برنامه را افزایش میدهد. با وجود ساده بودن دکوراسیون برنامه مهمونی ایرج طهماسب از جزئیات چشم پوشی نکرده است. اگر کمی دقت داشته باشید می بینید که در قسمت هایی از خانه اکسسوری وجود دارد. اکسسوری محیط را از خلوتی در آورده و به آن رنگ و رو میدهد؛ اکسسوری ها همچنین با بقیه دکوراسیون هماهنگ اند.

یکی دیگر از ویژگی های هوشمندانه دکوراسیون برنامه مهمونی استفاده از گل و گیاه است. استفاده درست از گل و گیاه در دکوراسیون به آن نشاط و شادابی میدهد و مخاطب را سرحال می آورد. نورپردازی صحنه بسیار حرفه ای و جذاب است. نورپرداز با استفاده از لوستر، اباژور و چراغ های رومیزی باعث شده زیبایی دکوراسیون با نهایت پتانسیل به چشم کشیده شود؛ زیرا بدون نورپردازی درست ممکن است حس و حال مخاطب تحت تاثیر قرار بگیرد. درمورد قیمت دکوراسیون نمی‌توان برآورد دقیقی داشت ولی قیمت کفپوش اپوکسی آن احتمالا حدود متری 300 تا 500 هزار تومان آب خورده باشد.

پالت رنگ دکوراسیون برنامه مهمونی

دکوراسیون برنامه مهمونی پالت رنگ خاص و چشم نوازی دارد. البته رنگ بندی دکوراسیون سلیقه ای است اما رنگ‌های سرد و گرم بهتر است در کنار هم استفاده شوند. این کار باعث تعادل رنگ و دلپذیر شدن محیط می شود. در دکوراسیون برنامه مهمونی میبینیم که رنگ‌های لطیف و ملایم در طیف هایی مثل گلبهی، فیروزه‌ای، سبز، زرد، صورتی به کار رفته اند؛ که باعث شاد و با نشاط شدن فضا و همچنین راحتی و آرامش شده اند. مبلمان راحتی برنامه به صورت ال‌شکل است که برای پذیرایی از مهمانان گوشه‌ای دنج و صمیمی فراهم آورده. این نوع مبلمان کار را برای عروسک گردانان راحت میکند.

به طور کل میتوان گفت که دکوراسیون برنامه مهمونی سبکی مدرن و مینیمال دارد. این سبک در انتخاب  اسباب و وسایل و به طور کلی صحنه فیلم برداری مشخص است. 

تحلیل شخصیت بچه

در بین تمام شخصیت‌های عروسکی مهمونی میتوان گفت که بدون شک بچه محبوب ترین است. شخصیتی که در لحظه ای با یک " توروخدا" گفتن دل مخاطب را میبرد و در لحظه ای دیگر شروع به فحاشی میکند. داستان این شخصیت اما داستانی غم انگیز است؛ پسربچه‌ای گل فروش، نماد کودکان کار، که توسط شخصیت قیمه به خانه آورده شده است. این شخصیت که ادبیاتی کوچه خیابانی دارد با شخصیت مودب و اتوکشیده آقای طهماسب روبرو می‌شود.

6

 این دو نفر که در اصل با هم بسیار متفاوتند، باعث به وجود آوردن دیالوگ‌های جذاب میشوند. ایرج طهماسب در این برنامه با تلاشی خستگی ناپذیر سعی در تربیت بچه و در نهایت جلوگیری از فحاشی او دارد. صداپیشگی این شخصیت توسط هوتن شکیبا انجام شده که الحق کاری کرده است کارستون! البته این هنرپیشه‌ در مجموعه کلاه قرمزی هم حضور داشت.

شخصیت پشه

شخصیت پشه اما شخصیتی پیچیده است، پشه‌ای که بسیار خودخواه به نظر میرسد اما در عین حال توصیه های زیادی راجع به تغذیه سالم میکند. دلیل آن هم این است که دوست دارد طعمه هایش سالم باشند تا او بهتر بتواند از آن ها استفاده کند.

7

این شکارچی جذاب قبل از اینکه نیش خود را وارد بدن قربانی کند؛ با او ارتباط میگیرد تا قربانی را راضی به نیش زدن کند. نیش زدن برای او همینجوری نیست بلکه اصول و قوانین خاص خودش را دارد به خصوص که صحبت از نیش زدن ایرج و دوستانش باشد.

 

برچسب ها : مهمونی,ایرج طهماسب,صدا و سیما,بچه,دکوراسیون,پشه

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها