چرا قیمت روغن های سیلیکون متفاوت است؟

کد خبر: 1161353
چرا قیمت روغن های سیلیکون متفاوت است؟

 

امروزه با گسترش علوم مختلف از جمله علم شیمی و پلیمر, سیلیکون ها دارای جایگاه ویژه ای در بین مواد شیمیایی پیدا کرده اند. انواع خمیرهای سیلیکون قالب گیری, سیلیکون های مایع و جامد, سیلیکون امولشن و روغن های سیلیکون از جمله پرکاربردترین مواد سیلیکونی هستند که فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم نیز به عنوان بزرگترین فروشگاه مواد شیمیایی, آنها را برای عرضه به خریداران محترم در فروشگاه خود موجود نموده است. فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم سعی نموده است تمام مواد سیلیکونی مختلف از جمله روغن سیلیکون, سیلیکون قالب گیری, سیلیکون امولشن و غیره را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار همگان قرار دهد, اما در این بین اوشیم با یک سوال پرتکرار از طرف خریداران رو به رو شده است که چرا تفاوت قیمت در خرید روغن سیلیکون, در مقایسه با سایر محصولات سیلیکونی به شدت بالاست و انواع قیمت های مختلف برای خرید روغن سیلیکون وجود دارد. به دلیل پرتکرار بودن علت تفاوت زیاد در قیمت خرید روغن های سیلیکونی, فروشگاه اُشیم بر آن شد تا مقاله ای در زمینه علل متفاوت بودن قیمت خرید روغن های سیلیکون تهیه نماید. برای پی بردن به موضوع قیمت گذاری روغن سیلیکون در هنگام خرید روغن سیلیکون, بایستی در ابتدا شناختی در رابطه با روغن های سیلیکون داشته باشیم.

روغن سیلیکون چیست؟

هرگونه ماده ی شیمیایی سیلوکسان (siloxane) پلیمریزه مایع با زنجیرهای فرعی آلی، روغن سیلیکون می باشد. روغن های سیلیکون به دلیل پایداری حرارتی نسبتاً بالا و خاصیت روان کنندگی خوبی که دارند، مورد توجه قرار گرفته اند. بسیاری از مایعات سیلیکونی، پلیمرهای خطی هستند که در زنجیره های مارپیچی قرار گرفته اند و به راحتی روی یکدیگر می لغزند و حرکت می کنند و در آخر زنجیر دارای گروه های سیلیلی قرار دارد. غرض از بیان این اطلاعات آن بود که به این نکته برسیم که روغن های سیلیکون می توانند دارای درجه های مختلفی از پلیمریزاسیون باشند که سبب واکنش پذیری های متفاوت در بین روغن های سیلیکونی می شود. افزودن گروه های عاملی آلی واکنش پذیر به پلیمرهای سیلوکسان می تواند باعث شود که پلیمرهای سیلوکسان در انواع مختلف پلیمرهای آلی ادغام شوند که این امر سبب می شود که روغن های سیلیکونی با درجه ویسکوزیته های مختلفی به دست آید. فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی, سعی نموده است تا بیشترین تنوع را در ویسکوزیته ی روغن های سیلیکونی خود داشته باشد تا بیشترین رضایت را از مشتریان خود داشته باشد.

6

 

ویسکوزیته, عاملی مهم در تعیین قیمت روغن سیلیکون

همانطور که در بالا ذکر شد, روغن سیلیکون می تواند دارای ویسکوزیته های مختلفی باشد, ویسکوزیته روغن های سیلیکونی می تواند در طیف وسیعی ما بین 0.65 تا 2.000.000 متغیر باشد. اما بسیاری از این ویسکوزیته های روغن های سیلیکون که با یکای استوک و سانتی استوک بیان می شود بسیار نادر هستند و ممکن است استفاده ی تخصصی از آنها شود اما بسیاری دیگر از ویسکوزیته های روغن های سیلیکون دارای کاربردهای بسیار فراوانی می باشند که فروشگاه اُشیم به این روغن های سیلیکون بیشتر پرداخته است؛ وجود ویسکوزیته های متغیر و فراوان و چگونگی تولید آنهای یکی از عامل های قیمت گذاری روغن های سیلیکون است و سبب تفاوت در قیمت خرید روغن سیلیکون می شود. برای مثال ویسکوزیته های 550, 1000, 12500 و 60000 که در صنایع مختلف دارای کاربرد بسیار زیادی هستند به مراتب دارای قیمت مناسب تری در بین روغن های سیلیکون هستند و روغن سیلیکونی با ویسکوزیته ی خاص و کمیاب که به طور اختصاصی تولید شود به مراتب دارای قیمت خرید بالاتری است. فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم برای کسب رضایت حداکثری از مشتریان خود, سعی نموده است تا علاوه بر ویسکوزیته های معمول و کاربردی روغن سیلیکون, ویسکوزیته های کمیاب و خاص روغن سیلیکونی را نیز که مورد نیاز خریداران محترم است تهیه و عرضه نماید.

 

کیفیت, عامل همیشگی در قیمت روغن های سیلیکونی

کیفیت مهمترین عامل در تعیین قیمت روغن های سیلیکونی است. همواره کیفیت در همه ی محصولات تعیین کننده ی قیمت بوده و هست و خرید روغن سیلیکون نیز از این موضوع مستثنی نیست. هرچه کیفیت روغن سیلیکونی تولیدی بیشتر باشد, مسلما قیمت خرید روغن سیلیکون نیز بالاتر است. منظور از کیفیت بالای روغن های سیلیکونی آن است که روغن به صورت خالص عرضه شود و از فیلر ها و ناخالصی ها در روغن سیلیکون استفاده نشده باشد تا بهترین اثر را از خود به جای بگذارد. فروشگاه اُشیم مفتخر است که روغن سیلیکونی با کیفیت و با کمترین ناخالصی و بهترین قیمت را در اختیار خریداران گرامی قرار می دهد.

 

کاربرد روغن سیلیکون

روغن سیلیکون دارای کاربردهای بسیار زیادی از صنعت تا هنر می باشد. از روغن سیلیکون به عنوان روان کننده و منتقل کننده ی حرارت استفاده می شود. همچنین از روغن سیلیکون در نقاشی و در ترکیب آن با رنگ ها و یا در هنر رزین و در کار با رزین اپوکسی از روغن سیلیکون بهره برده می شود که در همه ی این موارد، کیفیت روغن سیلیکون بایستی عالی باشد و در هر یک، از ویسکوزیته ی مشخصی از روغن سیلیکون استفاده شود که برای اطلاع از این موارد می توانید از طریق راه های ارتباطی که در انتهای مقاله به آن اشاره شده است با تیم متخصص اوشیم در تماس باشد و از مشاوره ی اُشیم بهره مند شوید.

7

 

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم

در انتها بایستی این نکته ذکر شود که محصولات فروشگاه اُشیم به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی, محدود به روغن سیلیکون و یا محصولات سیلیکونی مانند سیلیکون قالب گیری و سیلیکون امولشن نمی شود؛ بلکه عرضه انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی به صورت خرد و عمده از خدمات این فروشگاه می باشد. از محصولات دیگری که در این مقاله نیز به آن اشاره گردید, رزین ها می باشند که فروشگاه اشیم انواع رزین های اپوکسی با برندها و مدل های گوناگون را برای خریداران محترم فراهم نموده است. فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم فروش محصولات دیگری مانند انواع افزودنی ها, پلاستی سایزر های مختلف و پلیمر ها را نیز فراهم نموده است. همچنین در فروشگاه اوشیم می توان دسته بندی ها و گروه های دیگری از مواد شیمیایی مانند انواع حلال ها, مواد شیمیایی پودری (مانند انواع نمک های فلزی و غیر فلزی), چسب ها و موم ها و بسیاری از مواد شیمیایی دیگر را نیز جهت ارائه به مشتریان محترم فراهم نموده است.

جهت اطلاع از قیمت ها و خرید خرد و عمده انواع روغن های سیلیکون و انواع مواد شیمیایی دیگر می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با فروشگاه اُشیم در تماس باشید.

تلفن:  88446925-021 و 88428964-021         

موبایل: 09209091600

آدرس سایت: https://oshim.ir

رسانه های اجتماعی: @oshim.ir

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها