معرفی محبوب ترین کلاه های سال 2022

کد خبر: 1162138
معرفی محبوب ترین کلاه های سال 2022

 

جواهرات و اکسوسری های مردانه میتوانند در شما یک حس ظرافت را به وجود بیاورند. ترکیب اکسوسوری ها  با لباس های مردانه میتواند جذابیت شما و استایل شما چندین برابر افزایش دهد.

علاوه بر این موارد در بسیاری از مواقع استفاده از اکسوسوری ها باعث می شوند که فردی لاکچری به نظر برسید و در مهمانی ها و دورهمی مثل جواهر بدرخشید.

در این مطلب قصد داریم که یکی از اکسوسوری هایی که تنوع زیادی دارد و برای تیپ های مختلف میتوانید از آن استفاده کنید را معرفی کنیم. کلاه همان اکسوسوری هایی است که برای هر تیپ شخصیتی وجود دارد و متناسب با نیاز میتوانید نوع، طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کلاه از دسته اکسوسوری هایی است که به چشم می آید و مثل ساعت یا انگشتر نیاز به توجه زیادی ندارد و مخاطب در نگاه اول میتواند آن را به وضوح ببیند. باید در انتخاب کلاه دقت کنید؛ کلاه میتواند شما را به نوجوانی کم سن و سال یا به پیرمرد قرقرو تبدیل کند.

کلاه میتواند مردان چاق را لاغر یا مردان لاغر را چاق نشان دهد، مردان کوتاه را بلند یا مردان بلند را کوتاه نشان دهد. ولی هر کلاهی این ویژگی ها را ندارد. مثلا لبه کلاه مردان بلند قد باید پهن باشد و مردان لاغر اندام باریک باشد.

در ادامه مطلب با برخی از انواع محبوب کلاه آشنا می شویم.

معرفی انواع کلاه

برای خرید کلاه نیاز دارید تا با انواع کلاه آشنا شوید. در ادامه محبوب ترین انواع کلاه را به شما معرفی میکنیم.

کلاه کپ

کلاه کپ کلاهی است که معمولا دیوید بکهام فوتبالیست معرف از آن استفاده می کند. افرادی که پلف بازی می کنند نیز به این کلاه علاقه خاصی دارند. اما متاسفانه اکثر مردان از پوشیدن آن اجتناب می کنند. کلاه کپ را با شلوارجین و پراهن بافت بپوشید تا جذابیت استایل شما چند برابر شود.

کلاه مردانه بیسبالی

کلاه بیسبالی  محبوب ترین نوع کلاه در بین مردم است و بیشتر مردم از این نوع کلاه استفاده می کنند. این کلاه از سه بخش تشکیل می شود. بخش جلویی که حکم سایبان را دارد و ازبرخورد نور مستقیم افتاب به صورت جلوگیری میکند. بخش میانی که اطراف سر را می پوشاند و بند تنظیم کننده که متناسب با ابعاد سر تنظیم می شود.

5

همانطور که گفتیم کلاه بیسبالی محبوب ترین نوع کلاه در بین مردان است پس اگر شما قصد خرید کلاه بیسبالی مردانه  را دارید به فروشگاه کلاه شاپو سر بزنید.

کلاه مردانه پاناما

شاید تا حالا اسم این کلاه را نشنیده باشید!!! قیمت این کلاه بسیار گران است و معمولا افراد لاکچری  و سطح مرفه از این نوع کلاه استفاده میکنند. این کلاه تابستانی  را معمولا با استایل های ایتالیایی ست میکنند.

کلاه پاناما معمولا به رنگ های روشن به ویژه سفید دیده می شود و داراری لبه های پهن است که دورتا دور آن را می گیرند. این کلاه در سال 1830 ساخته شد.

کلاه مردانه تریلبی

خیلی از افراد مشهور از جمله جانی دپ از این نوع کلاه استفاده میکنند. از خوبی های این نوع کلاه قابلیت مانور بالای این نوع کلاه است. این نوع کلاه را هم میتوانید با لباس رسمی مثل کت و شلوار و جلیقه ست کنید و هم میتوانید با تیپ های اسپرت مثل شلوار جین و تیشرت ست کنید.

در استفاده ازاین کلاه چندان نگران نباشد و حتما یک بار آن را تست کنید.

کلاه مردانه قایقران

این نوع کلاه در گذشته از جنس کاه گندم ساخته می شد ولی امروزه دیگر از جنس پارچه ساخته می شود. همانطور که از اسمش پیداست این کلاه بیشتر برای استفاده قایقرانان و کشتی سواران استفاده میشد و به خاطر همین موضوع هم به این اسم معروف شد.

این کلاه حدودا در سال 1920 به اوج شهرت رسید و مردم در کوچه و خیابان نیز از آن استفاده میکردند حتی با کت شلوار هم از این کلاه استفاده می کردند.

کلاه خبرنگاری

این کلاه به اسم نیوز بوی معروف است و برعکس اسمش معمولا کارگران از این نوع کلاه استفاده میکردند. ما در بین سال های 1910 تا 1920 میلادی استفاده از این کلاه در بین مردم اروپایی زیاد شد و همه مردم از این نوع کلاه استفاده می کردند.

کلاه بولر

کلاهی که احتما بر سر چارلی چاپلین دیده اید. کلاه بولر دارای لبه هایی است که بالا آماده  و کوتاه است و تاجی  فنجانی شکل دارد.

نکته جالبی که در مورد این کلاه وجود این است که در  زمان های گذشته در انگلیس پوشیدن این نوع کلاه دو معنی داشت؛ اگر این کلاه را در لندن می پوشیدین احتمالا شما بانک دار یا وکیل بودین اما اگر در بقیه شهرهای انگلیس این کلاه را می پوشیدین احتمالا خدمت کارخانه های مردم یا رستوران بودید.

کلاه وسترون

این نوع کلاه را بیشتر با گاوچران های آمریکایی می شناسید. کلاهی که دارای لبه های پهن و تاج بلند است و در کناره های لبه هاکمی بالا آمدگی دارد.

کلاه مردانه برت

این کلاه به عبارتی یکی از  نماد های کشور فرانسه است. این کلاه در فرانسه تولید می شود و در جنگ جهانی دوم به عنوان نشان نیروهای فرانسه استفاده می شد. از سال 1960  استفاده از این کلاه در سراسر دنیا فراگیر شد به همین خاطر این کلاه یکی از نماد های فرانسه است.

این کلاه به خاطر شکل ظاهری که دارد به کلاه کج نیز معروف است. این نوع کلاه امروزه بیشتر در بین دانشجویان و علاقه مندان به هنر محبوب است.

کلاه تاپ

کلاه تاپ یکی از انواع کلاه قدیمی است. یک شعبده باز را تصور کنید چه تیب و استایلی دارد؟ احتمالا یکی از وسایل شعبده بازان همان کلاهی است که معمولا از آن خرگوش و کبوتر بیرون می آورد. کلاه تاپ همان کلاه است.

در این مطلب با برخی از کلاه های معروف را معرفی کردیم. فروشگاه اینترنتی کلاه شاپو معتبرترین فروشگاه اینترنتی کلاه ایران است که با ارائه کلاه های کیفیت به این شهرت رسیده است. شما میتوانید قبل از خرید کلاه از مشاوره رایگان این فروشگاه استفاده کنید تا بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

یکی از کارهای جذاب فروشگاه کلاه شاپو فروش عمده کلاه است شما میتوانید با خرید عمده کلاه به طور مستقیم از تولید کننده یک کسب و کار برای خود راه اندازی کنید.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها