رپورتاژ خبرآنلاین

کد خبر: 1162249
رپورتاژ خبرآنلاین

 

ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو

 

ساخت سایت فروشگاهی در کمترین زمان

نه وحشت نکنید. این مراحل آنقدر که به نظر می‌آید بی‌شمار نیست و در طول چند ساعت اجرا خواهد شد، و شما به آسودگی قادر خواهید بود راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود را آغاز کنید. شما می‌توانید با اجرا کردن چند مرحله‌ی ساده میزبان سایت فروشگاهی خود شوید. و طراحی سایت فروشگاهی خود را به اتمام برسانید.

 

مرحلهٔ اول: ثبت‌نام در وب سایت سازیتو

2

طراحی سایت فروشگاهی با سازیتو

 

شما به آسودگی قادر خواهید بود به شکل کاملاً رایگان در سایت سازیتو اقدام به ساخت سایت فروشگاهی نمائید. اصلاً الزامی برای شما وجود ندارد. هدف سازیتو این است که شما با خشنودی و آگاهی کامل عضوی از این خانواده بزرگ شوید. پس از ثبت‌نام شما می‌توانید از زمان ۱۴ روزه مجانی خود استفاده نمایید و با سازیتو به طور کامل آشنا شوید. سازیتو دوست جدیدی است که شما ۱۴ روز به آن وقت می‌دهید تا خودش را به شما نشان دهد.

 

مرحلهٔ دوم: خرید دامنه 

سرانجام بعد از آن که شما به این نتیجه رسیدید که سازیتو عالی‌ترین گزینه برای شماست، شما احتیاج به این دارید تا دامنه‌ای را مناسب با با برند خودتان گلچین کنید. در سازیتو با خرید پلن حرفه‌ای قادر خواهید بود دامنه.ir را به صورت رایگان دریافت نمایید. درصورتی‌که پلن پیشرفته را هم انتخاب کنید می‌توانید دامنهٔ.com را هم به رایگان بدست آورید.

 

مرحلهٔ سوم: آپلود محصولات 

یکی از اصلی‌ترین مرحله‌ها پس از طراحی سایت فروشگاهی آپلود اطلاعات کالاهای شما است. در آپلود محصولات خود چه فروش فایل باشد و چه محصولات فیزیکی، به عکس‌های محصول توجه لازم را بکنید تا بتوانید راندمان مناسبی را از جانب خریداران دریافت کنید. تلاش کنید حتماً از کلمات کلیدی مرتبط با محصول خود در صفحهٔ محصول استفاده نمایید. این موضوع به سئوی محصول شما و بالا آمدن محصول شما در گوگل کمک می‌کند.

 

مرحله چهارم: تکمیل طراحی سایت و اتصال درگاه‌ها

در ساخت فروشگاه اینترنتی چیزی که بی‌اندازه پر اهمیت خواهد بود داشتن درگاه‌های مختلف بانکی است. به طور کلی دو نوع درگاه واسط و مستقیم وجود دارد که شما قادر خواهید بود آن‌ها را در سایت خود قرار دهید. درگاه‌های مستقیم بدون کارمزداند و لازمهٔ داشتن آن‌ها نماد اعتماد الکترونیک است و درگاه‌های واسط مانند زرین‌پال و پی‌پینگ کارمزدی جزئی تا سقف حدود ۵ هزار تومان دریافت می‌کنند. برای گرفتن درگاه‌های مستقیم نیز شما احتیاج به وارد کردن داده‌ها هویتی و آدرس وب سایت خود برای دریافت پروانه درگاه‌اید.

 

وب سایت‌های ساخته شده با سازیتو تم‌های آماده دارند و شما با توجه با سلیقهٔ خود می‌توانید یکی از طرح‌ها را انتخاب نمایید و وب سایت خود را در ادامه شخصی سازی کنید. شما قادر خواهید بود با طراحی کردن چند بنر سایت اولیه خود را شکل دهید تا در نگاه نخست خریداران‌تان را ترغیب کنید. برای طراحی سایت فروشگاهی، می‌توانید در بنرها از کالاهای خود استفاده نمایید تا بتوانید برند خودتان را زیباتر و مناسب‌تر پیش روی دیدگان خریداران قرار دهید. این را هم در نظر داشته باشید که گروه موفقیت مشتری سازیتو برای ظاهر وب سایت شما ارزش بسیاری قائل است، و در کنار مشاوره برای طراحی فروشگاه اینترنتی می‌تواند به شکل کامل طراحی سایت شما را هم بر عهده بگیرد.

 

مرحلهٔ پنجم: مارکتینگ

3

طراحی سایت فروش فایل با سازیتو

 

بازاریابی بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی، مرحله‌ای برای شناخته‌شدن شما می‌باشد. شما می‌توانید با دقت به اینکه مخاطبین هدف شما بیشتر در کدامیک از پلتفرم‌ها فعال‌اند تبلیغات خود را برنامه‌ریزی کنید تا ترافیک ورودی به سایت فروشگاهی‌تان را زیاد کنید. این موضوع هم منتهی به بیشتر شدن فروش شما و هم منجر به نمایش‌دادن بها دادن شما به موتورهای جست و جو خواهد شد. این مبحث از سمتی دیگر نیز موجب بهبود رتبهٔ شما در نتایج گوگل خواهد شد.

بخش مقالات 

یکی از مهمترین شیوه‌ها برای اینکه سایت شما در نتایج گوگل در صدر صفحات دیده شود داشتن یک صفحهٔ مقالات قوی و فعال است. سازیتو به شما امکان داشتن صفحهٔ بلاگ را می‌دهد. در این مرحله شما حتماً باید با دقت به کالاهای خود مقالاتی را در صفحهٔ بلاگ خود بنویسید و لینک آن را به برگه‌های محصول و لندینگ‌های خود هدایت کنید. در این وضعیت شما قادر خواهید بود فروش زیادی را شاهد باشید، برای این‌که مشتری‌ها از صفحهٔ وبلاگ شما هم به سایتتان و صفحات محصول شما وارد می‌شوند و خرید خود را انجام می‌دهند.

سئوی خودکار 

سئو یکی از مباحث جدی و مهم در راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی و دیده‌شدن یک سایت در نتایج موتورهای جست و جو مانند گوگل و سایر موتورهای جست و جو است. سازیتو برای زمان شما ارزش زیادی قائل است فلذا،. برای اینکه بتوانید در نتایج گوگل رتبه‌های خوب را کسب کنید سازیتو به شکل اتوماتیک توضیحات و عنوان‌های محصول‌ات و تگ‌های مرتبط به آن را تولید می‌کند تا شما بتوانید در نتایج گوگل بالاتر بیایید و فروش ارگانیک خود را افزایش دهید.

 

کد تخفیف 

کد تخفیف یکی از مهم‌ترین امکانات یک سایت فروشگاهی سازیتویی است و برای تبدیل مخاطبان به خریدار و حفظ خریداران قبلی کاربرد دارد. کد تخفیف‌های گروهی و تکی از خصوصیاتی است که سازیتو در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد تا بتوانند خریداران را تحریک به خرید زیادتر یا جذب به اولین خرید از خود کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی 

اتصال شبکه‌های اجتماعی به سایت‌های سازیتو کمک به شناخت کامل‌تر مخاطبان از شما می‌کند. با راه‌اندازی سایت فروشگاهی با سازیتو وب سایت شما به شبکه اجتماعی شما مثل اینستاگرام متصل می‌شود و پست‌های تازه شما را نمایش می‌دهد. همچنین شما می‌توانید نشانی دیگر شبکه‌های اجتماعی خود را در سایتتان قرار دهید تا مخاطبانتان ببین صفحات مجازی شما بچرخند و در هر گوشه از اینترنت همراه شما باشند. همچنین امکان اتصال به واتساپ بیزینس از طریق سایت‌های ساخته شده با سازیتو برای شما این امکان را به وجود می‌اورد تا بتوانید ارتباط کامل و درستی را با مخاطبان خود داشته باشید.

 

بازاریابی محتوا 

هر کمپین بازاریابی احتیاج به محتوای خوب خواهد داشت. به قولی همیشه در بازاریابی گفته می‌شود که محتوا امپراطور است. درصورتی‌که شما پادشاه را در اختیار داشته باشید، می‌توانید برای برنده شدن در بازار دست بالاتر را داشته باشید. محتوا اکثراً ثابت خواهد بود و در گذر دوران اعتبار خود را از دست نخواهد داد. پس داشتن یک استراتژی محتوای اصولی می‌تواند باعث رشد شما و ثابت ماندن شما در کانال‌های گوناگون بازاریابی شود.

 

ایمیل مارکتینگ

یکی از راه‌های جذب مشتریان و ترغیب آن‌ها برای بازدید مجدد از سایت شما بعد از تکمیل سفارش سایت فروشگاهی‌تان. استفاده از ترفند ایمیل مارکتینگ است. بعد از آن‌که شما مشتریان خود را یافتید و ترافیک ورودی به سایت‌تان افزایش یافت، می‌توانید با استفاده از ایمیل مارکتینگ و ترکیب آن با بازاریابی محتوا، یک محتوای با ارزش را که برای مخاطب حائز اهمیت است برای او از طریق ایمیل ارسال کنید و از او در نهایت انتظار یک عمل مانند بازدید وبلاگ یا ثبت‌نام در سایت‌تان را داشته باشید.

 

نتیجه‌گیری

۵ مرحله و ۵ ساعت برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی کامل زمان زیادی نیست و داشتن یک سایت که نشانی از هویت و برند شماست چیزی نیست که بتوان از آن به سادگی گذشت. هزینه سایت فروشگاهی با سازیتو هزینه‌ای معقول است و شما در کمترین زمان می‌توانید سایت فروشگاهی خود را داشته باشید. پس همین حالا طراحی سایت فروشگاهی خود را شروع کنید تا بتوانید در اوج باشید.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها