معرفی بهترین نمایندگی دلتا در ایران

کد خبر: 1165909
معرفی بهترین نمایندگی دلتا در ایران

 

در این مقاله آموزشی به طور کامل به معرفی برند دلتا و بررسی بهترین نمایندگی دلتا در ایران پرداختیم. این شرکت از مطرح‌ترین برندهای تجهیزات اتوماسیون صنعتی به حساب می‌آید.

کوتاه درباره برند دلتا

شرکت تایوانی دلتا درسال 1971 تاسیس شده و امروزه یکی از بهترین و بزرگترین تولید کننده‌های تجهیزات اتوماسیون صنعتی در حوزه برق است. برند دلتا هرساله میزانی از درآمد خود را در زمینه تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می‌کند. هدف این برند ارائه راه‌حل‌های درست مصرف انرژی و حرارت است. در شعار شرکت دلتا آمده: "برای ارائه راه حل‌های نوآورانه، سالم و کم مصرف برای فردایی بهتر". پرداختن به موضوعات مهم زیست محیطی مانند تغییرات جهانی آب وهوا یکی از فعالیت‌های مهم کمپانی بزرگ دلتا به عنوان یک ارائه‌دهنده راه‌حل‌های صرفه جویی در انرژی با تمرکز روی برق قدرت و اتوماسیون صنعتی است. گروه‌های تجاری Delta شامل بخش‌های مختلفی مانند برق قدرتPower Electronics)) و تجهیزات اتوماسیون صنعتی industrial automation)) هستند.

تا به حال این شرکت جوایز بین المللی متعددی را مربوط به نوآوری دریافت کرده است. البته به جز این جوایز افتخارات دیگری را نیز به ارمغان آورده است که در سایت رسمی دلتا اطلاعات کاملی در این مورد وجود دارد.

شرکت دلتا در زمینه انرژی های تجدید پذیر، بسیار فعال است. از جمله اقدامات این شرکت، ساخت و طراحی انواع اینورترهای کنترل دور با ویژگی کاهش مصرف برق و  کاهش آلایندگی‌های در سطح زمین را خواستار هستند.

دلتا در اکثر کشورهای آسیایی و حتی اروپایی، دارای نمایندگی‌های فروش جهانی است. امروزه تکنولوژی مورد استفاده در موتور و درایو های کنترل دورهای دلتا بسیار مدرن و های تک می باشد. به این شکل که حتی برند اشنایدر که در حوزه تکنولوژی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، از لحاظ کیفیت در خیلی از مدل‌ها با برند تایوانی دلتا برابری می‌کند.

اما به هرحال این برندسازی است که یک برند را بسیار گران قیمت یا با ارزش می کند. این دقیقا همان عاملی است که باعث ایجاد تفاوت بین برند اشنایدر و دلتا می‌شود.

2

نمایندگی برند دلتا

از بین همه نمایندگی های دلتا در سراسر دنیا، ایران به عنوان یکی از محبوب ترین کاربران برند دلتا شناخته می شود. شرکت کامیاب مرام عنوان یکتا واردکننده اصلی برند دلتا در ایران از چند سال گذشته اقدام به واردات محصولات این برند کرده است.

شرکت ستاره نیک صنعت ونوس با نام اختصاری نیک صنعت به عنوان قوی ترین نماینده شرکت دلتا در تهران اقدام به فروش قطعات اتوماسیون صنعتی دلتا از قبیل plc – hmi – servo motor – inverter vfd  و ... می‌کند.

علاوه بر نمایندگی فروش دلتا در تهران، شرکت نیک صنعت آموزش‌های مختلفی در حوزه پی ال سی دلتا تولید کرده است. این مجموعه اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی درایو، پی ال سی و سروو موتور کرده است.

شرکت نیک صنعت (نیک تکنیک کنترل سابق) به عنوان نمایندگی رسمی محصولات اتوماسیون صنعتی شرکت دلتا در ایران فعالیت دارد. خدمات نمایندگی دلتا در شرکت نیک صنعت شامل فروش قطعات اتوماسیون صنعتی دلتا ، ‌تعمیرات انواع تجهیزات صنعتی دلتا مثل تعمیر درایو دلتا ، آموزش و برنامه نویسی قطعات دلتا و دوره‌های آموزشی دلتا است.  تمامی محصولات شرکت دلتا با گارانتی و تضمین کیفیت به تمام نقاط ایران ارسال می‌شوند.

معروف‌ترین محصولات برند دلتا در بازار کدامند؟

  • پی ال سی هاPLC delta ) ) سری DVP S / DVP E / DVP AS
  • نمایشگر اچ.ام.آی HMI delta  سری‌های DOP 100  ,  DOP B SERIES
  • انواع منبع تغذیه دلتا (POWER SUPPLY)
  • انواع اینورتر inverter و درایو DRIVEاز قبیل درایو های CP2000 / C2000 / MS300 / C200 / VFDB
  • سروو موتور SERVO MOTORاز قبیل SERVO A2 / SERVO B2
  • مبدل های ارتباطی(CANVERTER)
  • کنترلرهای دما(TEMP CONTROLE)
  • ماژول توسعه I/O MODULES  از قبیل ورودی و خروجی های دیجیتال و انالوگ 04AD/06AD/ DVP 16SP R / DVP 16SM11T/ DVP 08SN11R

برای دیدن کاتالوگ محصولات دلتا به همراه لیست قیمت پی ال سی دلتا و سایر تجهیزات اتوماسیون صنعتی، می‌توانید به سایت nicsanant مراجعه بفرمایید. در سایت قسمتی برای ثبت درخواست تعمیر اینورتر تعبیه شده است.

نمایندگی موفق دلتا چه ویژگی‌هایی دارد؟

حال اندکی درمورد نمایندگی موفق که نیک صنعت هم شامل آن می شود صحبت کنیم. یک نمایندگی موفق باید درک درستی از نیاز مشتری داشته باشد تا بهترین مشاوره و خدمات را به آن‌ها ارائه کند.

همچنین تیم نمایندگی باید دارای اخلاق حرفه‌ای و دارای اشتیاق و علاقه به پیشرفت در کسب و کار باشند و با صداقت و همکاری که از دیگر ویژگی‌های یک نمایندگی خوب است با مشتری ارتباط برقرار کنند. برای کسب اطمینان مشتری هم شرکت خود را خوب بشناسد وهم به مشتری توضیحات لازم را بدهد تا اعتماد آن‌ها جلب شود. همچنین قابل ذکراست که تیم باید بازار را هم خوب بشناسد و در جریان جزییات آن قرار گیرد تا بهترین و به‌روزترین خدمات را ارائه دهد.

3

مزایای شرکت نیک صنعت به عنوان نمایندگی دلتا چیست؟

  • پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین
  • ارسال کارشناس فنی جهت ارایه خدماتی از جمله عیب یابی، برنامه نویسی، پروگرام کردن و ...
  • ارایه خدمات پس از فروش با گارانتی اصلی شرکت دلتا
  • ارسال محصول در کمترین زمان به سراسر کشور

یکی از مزیت های خرید از نمایندگی دلتا نیک صنعت پشتیبانی و واحد تعمیرات نیک صنعت است. اجناس دلتا دارای گارانتی یک ساله هستند و در صورت به مشکل خوردن اقلام plc delta  یا اینورتر های دلتا، واحد تعمیرات نیک صنعت اقدام به رفع عیب و راه اندازی مجدد درایو و سروهای تعمیری شما عزیزان می‌کند.

نمایندگی دلتا شامل نمایندگی تمام تجهیزات برند دلتا از جمله نمایندگی پی ال سی (PLC) دلتا ،نمایندگی اچ ام ای(HMI) دلتا ، نمایندگی درایو  (DRIVE)یا اینورتر (INVERTER) دلتا و دیگر محصولات و تجهیزات برند دلتا است.

برای ارتباط با واحد فروش و تعمیرات و اموزش و انجام پروژه نیک صنعت با شماره تماس‌های زیر ارتباط برقرار کنید:

  • 021-88170008
  • 021-88325729
  • 021-88325730

یا به وب سایت مجموعه nicsanat.com مراجعه بفرمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها