همزمان با هفته تربیت بدنى:

بانک اهدای لوازم ورزشى راه اندازی شد

کد خبر: 1181658

بانک اهداى لوازم ورزشى با هدف جمع آوری لوازم ورزشی قابل استفاده جهت ارسال به ورزشکاران مستعد مناطق محروم راه اندازی شد.

بانک اهدای لوازم ورزشى راه اندازی شد

همزمان با هفته تربیت بدنى و به همت دبیرخانه  غیر دولتی ترویج کار داوطلبانه و با حمایت ستاد خیرین ورزش یار و مجموعه فرهنگى ورزشی انقلاب، بانک اهداى لوازم ورزشی  در ابتدای جاده تندرستی مجموعه انقلاب راه اندازی شده است.

در راستای حفظ محیط زیست و مدیریت مصرف، از آنجا که اعضاى مجموعه ورزشى انقلاب، ورزشکاران حرفه ای و سایرین ممکن است تعدادی لوازم ورزشى نو یا کارکرده قابل استفاده داشته باشند، یک سازمان غیر دولتی که پیش تر نیز سابقه فعالیتهای عام المنفعه فرهنگی اجتماعی داشته است، اقدام به جمع آوری و دسته بندی انواع لوازم و تجهیزات ورزشی قابل استفاده جهت ارسال به مناطق محروم کرده است.

در شرایطی که استعدادهای ورزشی فراوانی در مناطق کم برخوردار کشور هستند که امکان دسترسی به بسیاری از لوازم و تجهیزات ورزشی را نداشته یا توان تهیه این اقلام که انواع حرفه ای انها اغلب قیمت بالایی دارد را ندارند، این طرح اجرا می شود.

در اجراى این طرح داوطلبان این NGO با استقرار در غرفه ای به همین منظور، لوازم اهدایی را جمع اوری و توضیحات لازم را ارائه میکنند.

شایان ذکر است در این بانک که اهدا کنندگان وسایل ورزشی نو و استفاده شده خود را اهدا میکنند، کلیه لوازم از نظر فنی مورد بررسی کارشناسی قرار میگیرند و تنها کالاهایی پذیرفته میشوند که قابلیت استفاده داشته باشند.

همچنین کلیه ملاحظات بهداشتی در مورد کالاها رعایت شده و پس از خشکشویی و ضدعفونی برای ورزشکاران مستعد شناسایى شده از طریق پست ارسال میگردد.

امکان اطلاع از سرنوشت کالای ارسالی برای اهداکنندگان نیز فراهم است تا در اینده نیز در صورت تمایل بتوانند به عنوان حامی از افراد مستعد حمایت کنند و با این اقدام قهرمانی دیگر را پرورش دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها