توضیح ترقی درباره نظر جنجالی‌اش راجع‌به آمار کاربران‌اینترنت

کد خبر: 1204604

عضو شورای مرکزی موتلفه گفت: کسب و کارها در جهان به سمت استفاده از این فضا میل می کند و در 10 سال آینده کسب و کارهای مغازه محور برای حفظ مشتریان خود مجبورند شیوه کار خود را تغییر دهند بنابراین باید از الان خود را آماده این تغییرات کنند.

توضیح ترقی درباره نظر جنجالی‌اش راجع‌به آمار کاربران‌اینترنت

 

 

امروز یکشنبه 23 بهمن از موضوعات برنامه رادیویی جام انقلاب بررسی بازتارب‌های رسانه‌ای و بین المللی حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود. حمیدرضا ترقی میهمان تلفنی برنامه با اشاره به ناامید شدن دشمنان از ملت ایران گفت: با حضور عظیم و گسترده مردم در جشن پیروزی انقلاب وظیفه مسئولان را برای حل مشکلات اقتصادی سنگین تر کرد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به مسئولان برای درنظرگرفتن اقتضائات جدید جامعه افزود: نحوه اداره کشور باید به روز شود. سیستم های تبلیغاتی و ارتباط با افکارعمومی باید متناسب با مقتضیات جامعه به ویژه نیازها و مطالبات نسل جوان تغییر کنند. امروز نسل جوان، کشور را با کشورهای پیشرفته مقایسه می کند بنابراین باید سئوالات و ابهامات آنها شناسایی شوند و مورد تبیین و روشنگری قرار گیرند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بیان کرد: در جلسات آینده پژوهی مطالبات و نیازهای امروز جامعه به ویژه جوانان شناسایی می شوند اما در حوزه اجرا این نکات هنوز مدنظر برنامه ریزان و مجریان قرار نگرفته است. جا دارد که نیازها و چالش های پیش روی نسل جوان در تدوین برنامه های کشور مورد توجه واقع شود.

وی درباره نقل قولی از خود که کاربران فضای مجازی را در ایران 2 درصد اعلام کرده بود، افزود: در آن گفتگو سئوال درباره تأثیر انسداد اینستاگرام و واتساپ بر کسب و کار مردم بود که براساس آمار شورای عالی فضای مجازی گفتم «فقط حدود 2 درصد کسب و کارها در فضای اینستاگرام و واتساپ انجام می شود.»

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: بسیاری از سکوهای بومی براساس اینترنت داخلی تقویت شدند و به کاربران خدمات می دهند. البته کسانی هم برای کسب و کار نیازمند اینترنت هستند و در این حوزه با مشکل مواجه شدند. در مجموع کسب و کارها در جهان به سمت استفاده از این فضا میل می کند و در 10 سال آینده کسب و کارهای مغازه محور برای حفظ مشتریان خود مجبورند شیوه کار خود را تغییر دهند بنابراین باید از الان خود را آماده این تغییرات کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها