قیمت روز فنس باغی ، توری پرسی و فنس توری

کد خبر: 1220918

فَنس ، نوعی توری مشبک است که از بافت مفتول ها به شکل های لوزی یا مربع تولید می شود. چراکه فرآیند گالوانیزه، به فلز استحکام و ماندگاری بالا و قدرت مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی گوناگون را می دهد ، در ادامه با فولادین همراه باشید.

قیمت روز فنس باغی ، توری پرسی و فنس توری

 

فنس باغی

اگر شما  قصد دارید برای حفاظت از ملک خود از دیوار کشی استفاده کنید باید هزینه بالایی را بپردازید . برای کاهش هزینه بهتر است از فنس باغی یا توری فنس استفاده کنید ، چرا که نسبت به دیوار کشی مقرون به صرفه تر است .

قیمت فنس باغی به صورت روزانه در وبسایت فولادین بروزرسانی می شود ، همچنین برای استعلام قیمت دقیق و لحظه ای این محصول می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

پیشنهاد ما جهت انتخاب بهترین نوع فنس باغی، انتخاب نوع گالوانیزه است، چرا که در برابر رطوبت مقاومت بالاتری دارد. لازم به ذکر است قیمت فنس‌های گالوانیزه از دیگر مفتول ها کمی بالاتر است. اگر محیطی که قرار است در آن از این فنس ها استفاده کنید مرطوب و شرجی است باید نوع گالوانیزه گرم را انتخاب کنید. فنس با روکش پی وی سی نیز مانند گالوانیزه از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی برخوردار است و با برخورداری از لایه پلاستیکی از لحاظ زیبایی جلوه بیشتری دارد و در نهایت قیمت آن نیز بالاتر است .

 

کاربردهای توری فنس باعث شده است که در چند سال اخیر به یک محصول پرطرفدار در بین محصولات آهن‌آلات تبدیل شود. از همین رو شاهد آن هستیم که توری فنس کاربردهای متفاوتی را پوشش می‌دهد. چنان‌چه شما می‌خواهید حد و حدود ملک شخصی خود را مشخص کنید ، مسلما فنس یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. همچنین برای حصارکشی باغ‌ها نیز می‌توان از این راهکار بی‌نظیر استفاده کرد .

 

ش2

 

توری پرسی چیست ؟

توری پرسی ، یکی از محصولات مفتولی است که کاربردهای زیادی دارد. این محصول، گاهی با نام فنس پرسی و همچنین توری مشبک نیز شناخته می‌شود. این نوع توری، دارای چشمه‌های مربعی و مستطیلی‌شکل است و از این جهت، ظاهری شبیه به تورهای جوشی دارد. محل تلاقی مفتول‌های مورد استفاده در این نوع توری به این صورت است که تار و پودها به هم بافته‌ شده‌اند . نوع بافت این محصول به گونه‌ای است که باعث استحکام و ثبات زیاد و در عین حال، انعطاف‌پذیری توری می‌شود .

برای تولید این محصول از دستگاه مخصوصی به نام دستگاه توری پرسی استفاده می‌شود. این دستگاه، کمک می‌کند که بافت مفتول‌ها در کنار یکدیگر قرار بگیرند. یکی از وجوه تمایز این دستگاه‌ها این است که می‌تواند توری پرسی را با عرض‌های مختلفی تولید کند .

توری های پرسی که امروزه بسیاری از افراد آن را با نام توری های مشبک نیز می شناسند، به نوعی از توری گفته می شود که با فرایند دنده بافته شده و جنس آن نیز از مفتول های کششی آهن می باشد .

 

ش3

 

قیمت روز فنس توری

 

فنس توری یا به عبارت ساده‌تر فنس یا توری حصاری یکی از انواع مختلف توری فلزی است که با مفتول گالوانیزه سرد یا گرم و یا با فولاد ضد زنگ تولید می‌شود . این توری بسیار با دوام است و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است و دلیل این امر نیز جنس فولاد آن است. این توری به دلیل اینکه روکشی از جنس فلز روی دارد در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم است و زنگ نمی‌زند . به همین دلیل نیز تبدیل به یکی از بهترین‌ گزینه‌ها برای شرایط آب و هوایی خاص به شمار می‌رود. توری حصاری با توجه به قیمت بالایی که دارد اکثرا در موارد خاصی مانند سالن‌های ورزشی، تجهیزات نظامی و مواردی از این قبیل استفاده می‌شود .

 

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها