کد خبر : 23608 / /
/

حواشی عجیبی از ازدواج و روابط رامین رضاییان اخیرا بر بیننده شده است.

اخیرا عکس هایی از رامین رضاییان و حواشی عجیب زندگی اش با برخی از دختران همه را شوکه کرد. رامین رضاییان متولد 27 اسفند ماه 1368 است. رامین رضاییان بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال سپاهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. رامین رضاییان تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما با 185 سانتی متر قد بعنوان دفاع راست در فوتبال درخشید. رامین رضاییان تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است. اما حواشی عجیبی از ازدواج و روابط رامین رضاییان اخیرا بر بیننده شده است.

رامین رضاییانرامین رضاییان

در تیر ماه 1399 بود که دختر دورگه ایرانی – آمریکایی بنام آماندا مدعی شد حدود 5 سال است با رامین رضاییان بازیکن فوتبال تیم ملی در ارتباط بوده است.او در تایید حرف های خود چت و ویدیوی خصوصی رامین رضاییان را نیز منتشر کرد.

حواشی ازدواج رامین رضاییان از کجا آب می خورد؟

او رابطه خوبی با هوادارانش دارد و درمقابل عکس گرفتن آنها حوصله زیادی به خرج می دهد اما بارها گفته است بعد از پایان فوتبالش ازدواج می کند.

عکس های منتشر شده از رامین رضاییان و همسرش که در فضای مجازی با عنوان های مختلف به چشم می خورد ، در واقعیت همگی از نزدیکان و هواداران او هستند.

عکس صمیمی رامین رضاییان و دختر روس که حاشیه ساز شد!اما این عکس متفاوت نشان می دهد رامین رضاییان با دختری روس ازدواج کرده است.

رامین رضاییان

رامین رضاییان

 نام :رامین

نام خانوادگی :رضاییان

تاریخ تولد :27 اسفند 1369

محل تولد :ساری

پست :دفاع  راست

باشگاه سابق :پرسپولیس

شماره پیراهن :27

تاهل :مجرد

شماره پیراهن تیم ملی :23

رامین رضاییان (زاده ٢٧ اسفند 1369 - ساری) یک بازیکن فوتبال با ملیت ایران است. وی سابقه عضویت در تیم های صبای قم و راه آهن را دارد. او در تاریخ 6 تیر 1394 به پرسپولیس تهران پیوست. او پس از پایان یک نیم فصل کنار گذاشته شدن از ترکیب پرسپولیس بوسیله سرمربی وقت، یعنی برانکو ایوانکوویچ بدون تیم مانده بود.

او در سال 2015 توانست در شمار فهرست نهایی کارلوس کی روش برای شرکت در جام ملت های آسیا 2015 باشد. او در سال 2015 در بازی ایران-گوام توانست اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

رامین رضاییان

باشگاه های حرفه ای رامین رضاییان  

صبای قم  سال       (2009) الی (2013)

راه آهن                  (2013) الی (2015)

پرسپولیس تهران    (2015) الی (2017)

اوستنده                 (2017) الی (2018)

الشحانیه                (2018) الی (2020)

الدحیل                  (2020) 

جریان رامین رضاییان و ریزه اسپور

در تیرماه 1395، وی با اینکه برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرار داد داشت ولی با توجه به بندی که در قرار دادش بود این قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ کرد و به باشگاه باشگاه فوتبال چای کار ریزه اسپور ترکیه پیوست.

رامین رضاییان

 رضائیان که به همراه ریزه اسپور به اردوی اتریش نیز رفته بود، بعد از مشکلاتی که با این تیم داشت، قرار دادش را فسخ کرد.

بازگشت به پرسپولیس 

او بعد از چند وقت به تیم پرسپولیس بازگشت و مدتی نیز نیمکت نشین برانکو بود تا اینکه در یک بازی که بخت مهدی طارمی مقابل حسن هوری بسته شده بود و هر چقدر موقعیت داشت را در مقابل هوری ناتمام گذاشت رامین رضاییان به بازی آمده و یک سانتر برای مهدی طارمی ارسال کرد و مهدی طارمی نیز با ضربه سر آن را تبدیل به گل کرد که این صحنه اشکهای رامین را در مقابل هواداران به دنبال داشت.

بازی تراکتورسازی و پرسپولیس 

او در بازی مقابل تراکتورسازی یکی از گل های تیمش را به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر رساند و شادی بعد از گل زیبایی را هم انجام داد و دوباره به محبوب همه ی پرسپولیسی ها تبدیل شد.

رامین رضاییان

اخراج رامین از پرسپولیس

رامین رضاییان به دلیل درگیری که با علی علیپور در تمرینات پرسپولیس داشت، توسط برانکو ایوانکوویچ از تیم (فصل 95–96) کنار گذاشته شد و تلاش ها برای بازگشت او به ترکیب تیم پرسپولیس بی فایده بود و رامین از باشگاه پرسپولیس رضایت نامه گرفت و به دنبال تیم جدید خود جست و جوهای کرد.

رامین رضاییان در استقلال

بعد از اینکه رامین نتوانست به تیم های خارجی بپیوندد با پیشنهاد پر حاشیه استقلال روبه رو شد ! 

تیم استقلال به طور جدی با رامین رضاییان برای حضور در استقلال موافق بود اما رامین با پیشنهاد این باشگاه موافق نبود و خواستار قرارداد 3 میلیاردی از این باشگاه شد.

استقلالی ها بسیار سعی بر این داشتند که تلخی جدایی کاوه رضایی را با جذب رامین رضاییان شیرین کنند که ناکام ماندند.

گریه رامین رضاییان بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی

رامین رضاییان بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی گفت:به همه مردم ایران تبریک می گویم از همین الان از فدراسیون فوتبال می خواهم که برنامه های مناسبی برای آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی طراحی کند تا بتوانیم برای اولین بار از گروه مان صعود کنیم. مطمئناً هرچقدر افتخارات تیم ملی بیشتر باشد تعداد تماشاگران هم بیشتر خواهد شد.

او ادامه داد:  به نظر من کی روش شخصیتی دارد که به ایرانی ها بسیار نزدیک است و او به مردم ایران ثابت شده است. کی روش مثل یک ایرانی برای تیم ملی تلاش کرد و ما هم هر چه او خواسته در زمین انجام دادیم.

رضاییان در مورد گریه اش بعد از بازی با ازبکستان هم گفت:اگر گریه هم می کردم عجیب نبود چرا که خیلی خیلی خوشحال بودم.

پیوستن رامین رضاییان به تیم اوستنده

رامین در ترکیب تیم اوستنده برای 16 بازی به میدان رفت که سهم او یک گل در همه ی این بازی ها بود و با حواشی و مشکلات فراوانی در این تیم روبه رو شد 

اما در نهایت رامین رضاییان به مدافع راست فیکس جام جهانی 2018 در روسیه تبدیل شد و در تمام بازی های مرحله گروهی به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی را از نگاه سایت های اسپورت بر جای گذاشت.

رامین رضاییان

مصاحبه با رامین رضاییان

اگر بخواهی با یک نفر سلفی بگیری آن چه کسی است ؟ 

 دوست دارم با دیویدبکام و کریستیانو رونالدو سلفی بگیرم. در واقع بازیکن محبوب خارجی من دو نفر است نه یکی!

مدافع تیم پرسپولیس از نیمکت نشینی اش هم حرف زد:«هر کس بگوید نیمکت را دوست دارم یک دروغگوی بزرگ است. من نیمکت پرسپولیس را دوست ندارم اما به نیمکت نشینی در این تیم افتخار می کنم. چرا که این نیمکت پیش تر جای بازیکنان بزرگ بود. من بارها گفتم و الان هم تکرار می کنم این سختی را تحمل خواهم کرد. به خاطر پرسپولیس. اما شک ندارم بعد از سختی گشایشی است. هر قدر هم روی نیمکت بنشینم بازم صبر می کنم. دوست دارم با فوتبال حرف بزنم نه شعار. مهم این نیست که چند دقیقه بازی کنم. مهم این است که تاثیر گذار باشم. دوست دارم پیشرفت کنم. آخرین نفر از سر تمرین می روم. همه این ها به این خاطر است که خوب فوتبال کنم و دل هواداران شاد شود.

آیا بخاطر پول به ترکیه رفتی ؟ 

 قبلا هم گفتم و باز تکرار می کنم. اگر من از پرسپولیس رفتم نه به خاطر پول بوده و نه اینکه دل هواداران را بشکنم. من رفتم تیم ترکیه ای که خوب بازی کنم و از آنجا به تیم های خوب اروپایی بروم. اینکه پله های ترقی را یکی یکی طی کنم. اما آدم هایی که دور و برم بودند و بهم حرف زدند حرف های درستی نبود و ذهن من را پر کرده بودند. من نباید به آن حرف ها گوش می دادم. در نهایت وقتی پیام ها را در فضای مجازی دیدم تصمیم گرفتم تصمیم خود را تغییر دهم. خیلی سخت بود. بازگشت من به تهران به سختی صورت گرفت چون باشگاه و سرمربی اجازه نمی دادند اما خوشحالم که در نهایت تصمیم درستی گرفتم. اصلا و ابدا فکر نمی کردم هواداران با جدایی ام از پرسپولیس این طور واکنش نشان دهند و این قدر من را دوست داشته باشند. دست تک تک هواداران تیم را می بوسم.

آیا از بچگی پرسپولیسی بودی ؟ 

" رضاییان گفتن :رسم بر این شده پرسپولیسی ها می گویند من از بچگی پرسپولیسی بودم. استقلالی هم همین طور. من از گفتن این جمله ها بیزارم. دوست ندارم تظاهر کنم.علاقه بوده که پرسپولیسی شدم. به خاطر پدرم هم بود. پدرم پرسپولیس را خیلی دوست دارد. در دوره ای که من فوتبال را به خوبی شناختم و درک کردم بازی علی کریمی خیلی مورد توجه بود و او را دوست داشتم و دارم. اسطوره ها هم حتما در دوره کودکی برای ما خاطره سازی کردند. علی پروین. علی دایی. کریم باقری و...اما همان طور که گفتم شرایط سنی من به گونه ای بوده که پرسپولیس را با علی کریمی بیشتر دوست داشتم " 

فکر می کردید 4 گل به استقلال در دربی بزنید؟ 

" بازی بسیار سختی بود ولی ما هجومی بازی کردیم و 3 امتیازی گرفتیم که حکم قهرمانی داشت. برد در دربی خودش برای هواداران به اندازه قهرمانی ارزش دارد، در ضمن با این برد شانس قهرمانی را بالا بردیم. خیلی خوشحالم که هواداران پرسپولیس با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند "

تقدیم گل به علی کریمی ، چرا ؟

" من این گل را به علی کریمی و پدرم تقدیم کردم. علی آقای از اسطوره های فوتبال ما و پرسپولیس است و شخصا سبک فوتبالی اش را دوست دارم و هر زمان که گل بزنم آن را به او تقدیم خواهم کرد. پرسپولیس اسطوره های بزرگی دارد و همه آنها به گردن ما حق دارند و باید یادشان همیشه گرامی داشته شود و از تجربیات شان استفاده کنی " 

دوست داشتی با علی کریمی همبازی بودی؟

" من در تیم ملی در کنار کریمی بودم و سعی کردم از او استفاده کنم. علی آقای در اردوی تیم ملی در آفریقا زحمت زیادی برای من کشید و همیشه پاسخگوی من بود. با کریمی در مورد نقاط ضعف و قوتم حرف می زدم و او کمکم می کرد. اینکه بگویم از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و غیره شاید خیلی اپیدمی باشد و شخصا معتقدم که عشق و علاقه به تیم را باید با تلاش در زمین به نمایش گذاشت و با ادعا هیچ چیزی مشخص نمی شود " 

بازی در کدام لیگ اروپایی را دوست داری؟

" بازی در انگلیس، آلمان یا اسپانیا را دوست دارم و امیدوارم کن خیلی زود در اروپا بازی کنم " 

قصد ازدواج نداری؟

" بعد از پایان فوتبالم ازدواج می کنم " 

پنالتی زدن به سبک مسی و سوارز

وقتی در دقیقه 55 بازی پرسپولیس و سپاهان اصفهان محمدرضا اکبریان داور مسابقه به نشانه پنالتی در سوت خود دمید کمتر کسی فکرش را می کرد دو شاگرد ملی پوش برانکو آن را به سبک مسی و سوارس بزنند.

آن لحظه رامین نگاهی به مهدی کرد اما طارمی اشاره کرد که نمی زنم، دقایقی بعد مهدی جلو رفت و در گوش رامین چیزی گفت که…

بعد از پایان این بازی رامین رضاییان گفت:مدت ها در ورزشگاه خالی با مهدی تمرین کرده بودیم تابه سبک مسی و سوارس پنالتی بزنیم. خدا را شکر توانستیم با این کار دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم. یکی از دلایل برگشتنم به پرسپولیس قهرمانی با این تیم بزرگ بود و حاضر برای رسیدن به این هدف جانم را هم بدهم!

جالب آنکه روزنامه آس اسپانیا ضربه پنالتی رامین رضاییان و مهدی طارمی را زیباتر از پنالتی لیونل مسی و لوئیس سوارس در بازی بارسا و سلنا ویگو خواند!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.