البرز وارد پیک دوم بیماری کرونا ویروس شد

کد خبر: 1001277

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه طی روزهای اخیر آمار بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان افزایش داشت، اعلام کرد: استان البرز وارد پیک دوم بیماری شده است.

البرز وارد پیک دوم بیماری کرونا ویروس شد

خبرگزاری ایسنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه طی روزهای اخیر آمار بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان افزایش داشت، اعلام کرد: استان البرز وارد پیک دوم بیماری شده است.

دکتر سیدحسن اینانلو روز جمعه ۳۰ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: استان البرز وارد پیک دوم بیماری شده و آمار بستری و مرگ و میر به طور جدی در حال افزایش است.

به گزارش ایسنا، اینانلو افزود: کنترل این پیک به مراتب سخت‌تر است چون توان و انرژی مردم برای مقابله با بیماری تحلیل رفته و فشار اقتصادی و صدمات آن هنوز جبران نشده است.

وی ادامه داد: اختیارات استانی ما هم مثل پیک اول نیست بنابراین در هفته جاری باید برنامه‌ریزی رسانه‌ای برای آگاهی بخشی و رعایت پروتکل‎‌های بهداشتی انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: طی این مدت هر روز تغییرات این بیماری را به دقت رصد می‌کردیم. اگر درصد ابتلای جامعه بدون افزایش مرگ و میر بالا می‌رفت بهترین دستاورد بود چرا که باعث ایمنی جمعیتی می‌شد و واکسیناسیون طبیعی اتفاق میفتاد ولی متاسفانه آمار مرگ هم در حال افزایش است لذا بازنگری مجدد باید در برنامه ریزی‌ها صورت گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها