ارسال آمار روزانه ابتلابه کرونا در دستگاه‌های تهران به زالی

کد خبر: 1008927

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به اینکه در زمان‌های مختلف متناسب با شرایط و در راستای کنترل کرونا ویروس تصمیمیات و برنامه ریزی‌ها تغییر می‌کند، گفت: آمار روزانه ابتلا به کرونا در دستگاه‌ها به فرماندهی مدیریت کرونا در استان تهران ارسال می‌شود و قطعا این آمار به استاندار نیز اعلام خواهد شد.

ارسال آمار روزانه ابتلابه کرونا در دستگاه‌های تهران به زالی

خبرگزاری ایسنا: غلامرضا عباس پاشا در تشریح اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ادارات استان تهران گفت: برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ساختار نظام دولتی استان تهران در بخش حاکمیتی نظارت ویژه‌ای اعمال خواهد شد و بلافاصله بخشنامه‌های ستاد ملی کرونا که حساسیت و مصوبات خاص خود را در این خصوص دارد، به دستگاه‌های اجرایی با هدف اجرا که شامل ماده ۵ قانون خدمات کشوری می‌باشد، از نهاد‌های عمومی غیر دولتی گرفته تا ادارات دولتی ابلاغ می‌شود و نظارت‌ها را نیز با محوریت مدیر کل بازرسی استانداری اعمال می‌کنیم.

وی افزود: معاونت توسعه بخش مرکزی یک سازمان را پشتیبانی می‌کند و از حوزه عمومی تا مأموریت‌های سازمان که حوزه خصوصی است. خوشبختانه همکاری خوبی بین دستگاه اجرایی در هماهنگی با استانداری تا این لحظه ایجاد شده است؛ چرا که بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی که ابلاغ می‌شود، دستگاه‌های اجرایی نه تنها مقاومت نمی‌کنند، بلکه استقبال هم می‌کنند.

پاشا درباره آمار‌های روزانه ابتلا به کرونا در دستگاه‌های مختلف گفت: آمار روزانه به دکتر زالی به عنوان فرماندهی مدیریت کرونا در استان تهران ارسال می‌شود و قطعا این آمار به استاندار تهران نیز اعلام خواهد شد و ممکن است در زمان‌های مختلف متناسب با شرایط و در راستای کنترل بیماری تصمیمات و برنامه ریزی‌ها نیز تغییر کند.

وی ادامه داد: ساختار اداری استان تهران متناسب با جمعیت آن دیده نشده است چرا که ساختار‌ها بر اساس مأموریت‌ها شکل می‌گیرد که به تبع آن در حوزه‌ها فعالیت‌ها و عملیات و کار‌هایی که شکل می‌گیرد باید پاسخگوی ماموریت‌های اصلی حوزه‌ها باشد.

پاشا تاکید کرد: بودجه، نمودار سازمانی و نیروی انسانی متناسب با ساختار استان تهران با جمعیت بالغ بر ۱۵ میلیون نفری وجود ندارد و آنچه که تا به امروز، یک پایداری را در ساختار استان تهران مشاهده کردیم فقط به کمک دولت الکترونیک بوده است.

معاون استاندار تهران اظهارکرد: استان تهران با توجه به پیچیدگی خاص استان به عنوان پایتخت کشور و تراکم و تنوع جمعیت، با توجه به مدیریت استاندار تهران در کنترل این بیماری نسبت به سایر استان‌ها چند گام جلوتر است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها