آخرین آمار جهانی کرونا/ هندی ها دوباره رکورد زدند

کد خبر: 1018249

طبق آخرین آمار تاکنون ۲۶ میلیون و ۷۹۵ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور هند نیز با افزایش ۸۶ هزار مبتلا به مجموع ۴ میلیون و ۹۱ هزار مبتلا رسید.

آخرین آمار جهانی کرونا/ هندی ها دوباره رکورد زدند

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز، ۲۶ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۸۴۷ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۸۷۸ هزار و ۹۷۱ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۸ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۷۱۴ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۵۳ هزار و ۸۱۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۵۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۹۲ هزار و ۱۱۱ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۵ هزار و ۶۵۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۹۱ هزار و ۸۰۱ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۲۵ هزار و ۵۸۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۸۶ هزار و ۴۳۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۲۳ هزار و ۱۷۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۹ هزار و ۶۳۵ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، پرو، کلمبیا، آفریقای جنوبی و مکزیک نیز به‌ترتیب با یک میلیون و ۱۵ هزار و ۱۰۵، ۶۷۶ هزار و ۸۴۸، ۶۵۰ هزار و ۶۲، ۶۳۵ هزار و ۷۸ و ۶۲۳ هزار و ۹۰ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با ۵۱۷ هزار و ۱۳۳ و آرژانتین با ۴۶۱ هزار و ۸۸۲ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با ۳ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۸۵۴، ۳ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۲۴۳ و ۳ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۲۲۳ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار جهانی کرونا/ هندی ها دوباره رکورد زدند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها