پیش فروش واکسن آنفلوآنزا با قیمت نجومی

کد خبر: 1019063

بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی داروخانه‌ها با دریافت مبالغی حدود ۳۰ تا ۳۰۰ هزار تومان اقدام به پیش فروش واکسن آنفلوآنزا می کنند؛ موضوعی که بر اساس اظهارات مسؤولان سازمان غذا و دارو تخلف است.

پیش فروش واکسن آنفلوآنزا با قیمت نجومی

خبر فوری: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی داروخانه‌ها با دریافت مبالغی حدود ۳۰ تا ۳۰۰ هزار تومان اقدام به پیش فروش واکسن آنفلوآنزا می کنند؛ موضوعی که بر اساس اظهارات مسؤولان سازمان غذا و دارو تخلف است.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو: پیش فروش واکسن آنفلوآنزا چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی تخلف و ممنوع است. متأسفانه طی روزهای گذشته گزارش‌هایی در این‌باره به سازمان غذا و دارو رسیده و بازرسان ما به این تخلفات رسیدگی کرده‌اند، مردم می‌توانند این تخلفات را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع داده و از پرداخت مبالغی به عنوان هزینه پیش خرید واکسن پرهیز کنند.

پیش فروش واکسن آنفلوآنزا چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی تخلف و ممنوع است.

سازمان غذا و دارو:متأسفانه طی روزهای گذشته گزارش‌هایی در این‌باره به سازمان غذا و دارو رسیده و بازرسان ما به این تخلفات رسیدگی کرده‌اند، مردم می‌توانند این تخلفات را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع داده و از پرداخت مبالغی به عنوان هزینه پیش خرید واکسن پرهیز کنند./شبکه خبر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها