فوت ۱۷۶ بیمار جدید کرونایی در کشور/ ۲۸ استان در شرایط قرمز و هشدار

کد خبر: 1020865

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آمار مبتلایان جدید کرونا در کشور، گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۱۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

فوت ۱۷۶ بیمار جدید کرونایی در کشور/ ۲۸ استان در شرایط قرمز و هشدار

خبرگزاری ایسنا: دکتر سیما سادات لاری در تشریح آخرین وضعیت کرونا در کشور، گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ شهریور و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۸۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۶۲۸ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر رسید.

وی با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۳۵۳ هزار و ۸۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۳۸۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون سه میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۵۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها