تاکنون چندنفر در جهان به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند؟

کد خبر: 1031662

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۵۰ میلیون و ۷۳۹ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا -کووید۱۹- مبتلا شده‌اند.

تاکنون چندنفر در جهان به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند؟

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۵۰ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۵۱۶ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۱۴۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۵ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۱۸۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۰۲ هزار و ۷۲۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۴۳ هزار و ۷۶۸ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۶ هزار و ۶۶۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۸۶۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۲۶ هزار و ۶۵۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۰ هزار و ۵۵۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۱۱۵ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۶۲ هزار و ۳۹۷ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های فرانسه، روسیه، اسپانیا، آرژانتین و انگلیس نیز به‌ترتیب با یک‌میلیون و ۷۸۷ هزار و ۳۲۴، یک‌میلیون و ۷۷۴ هزار و ۳۳۴، یک‌میلیون و ۳۸۸ هزار و ۴۱۱، یک‌میلیون و ۲۴۲ هزار و ۱۸۲ و یک‌میلیون و ۱۹۲ هزار و ۱۳ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های کلمبیا با یک‌میلیون و ۱۴۳ هزار و ۸۸۷ مبتلا و مکزیک نیز با ۹۶۷ هزار و ۸۲۵ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۷ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۳۷۳، ۶ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۴۲۰ و ۵ میلیون و ۶۴ هزار و ۳۴۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

تاکنون چندنفر در جهان به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها