جزئیات منع رفت‌وآمد با خودرو‌های شخصی از ۹ شب تا چهار صبح

کد خبر: 1031815

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در صورت تصویب طرح منع‌تردد، این منع‌تردد، شامل ممنوعیت پیاده روی و تردد با وسائل نقلیه عمومی نخواهد بود و فقط شامل حال خودروهای شخصی خواهد شد.

جزئیات منع رفت‌وآمد با خودرو‌های شخصی از ۹ شب تا چهار صبح

خبرگزاری تسینم: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در صورت تصویب طرح منع‌تردد، این منع‌تردد، شامل ممنوعیت پیاده روی و تردد با وسائل نقلیه عمومی نخواهد بود و فقط شامل حال خودروهای شخصی خواهد شد.

دکتر علیرضا رئیسی ، درباره جزئیات جلسه‌ای که امروز برای بررسی طرح منع رفت‌وآمد در تهران برگزار شد، گفت: جلسه امروز، با حضور آقای رحمانی فضلی و مسئولین کمیته امنیتی اجتماعی و روسای کارگروه‌ها برگزار شد. در این جلسه موضوع پیشنهاد منع رفت‌وآمد داخل‌شهری با خودروهای شخصی از ساعت 9 شب تا چهار بامداد مطرح شد؛ این طرح مخالفین و موافقانی داشت و نظرات جمع‌بندی و قرار شد که این نظرات، روز پنج‌شنبه در کمیته ستاد ملی کرونا مطرح شود و تصمیم نهایی در این باره گرفته شود بنابراین امروز طرحی به تصویب نرسید.

وی افزود: اگر این طرح تصویب شود، از هفته آینده به بعد، اجرا خواهد شد، اما هنوز چیزی تصویب نشده است.

رئیسی درباره جزئیات این طرح در صورت تصویب، تشریح کرد: در صورتی که این طرح تصویب شود، این محدودیت تردد در مراکز استان‌ها و فقط شامل حال خودروهای شخصی از 9 شب تا چهار صبح خواهد شد. نظرات موافق و مخالف امروز جمع‌بندی شد و به ستاد ملی ارائه خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اضافه کرد: در صورت تصویب طرح منع‌تردد، این منع‌تردد، شامل ممنوعیت رفت‌وآمد اشخاص نخواهد بود و این منع‌تردد فقط شامل حال خودروهای شخصی خواهد شد و حتی تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی و حمل‌ونقل عمومی و آمبولانس و خودروهای دولتی و امنیتی مشمول این طرح نخواهند شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها