آمار جهانی کرونا/ رکوردزنی ادامه دار آمریکا با ابتلای ۲۳۵۰۰۰ نفر

کد خبر: 1036922

طبق آخرین آمار تاکنون ۶۶ میلیون و ۲۳۱ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در شب گذشته با ابتلای ۲۳۵ هزار نفر از خود رکورد جدیدی بر جای گذاشت.

آمار جهانی کرونا/ رکوردزنی ادامه دار آمریکا با ابتلای ۲۳۵۰۰۰ نفر

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۶۶ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۷۱ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۵۲۴ هزار و ۴۵۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۵ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۵۴۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۳۵ هزار و ۲۷۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۴ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۵۳۵ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۸۵ هزار و ۵۵۰ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۶ هزار و ۶۳۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۴۱۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۳۹ هزار و ۷۳۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۴۷ هزار و ۴۳۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۹۵۱ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۷۵ هزار و ۹۸۱ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، اسپانیا، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۲ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۹۴۹، ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۵۵۲، یک‌میلیون و ۶۹۹ هزار و ۱۴۵، یک‌میلیون و ۶۹۰ هزار و ۴۳۲ و یک‌میلیون و ۶۸۸ هزار و ۹۳۹ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های آرژانتین با یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۶۳۱ مبتلا و کلمبیا نیز با یک‌میلیون و ۳۵۲ هزار و ۶۰۷ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۹ میلیون و ۵۸ هزار و ۸۲۲، ۸ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۸۸۲ و ۵ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۶۶۲ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار جهانی کرونا/ رکوردزنی ادامه دار آمریکا با ابتلای ۲۳۵۰۰۰ نفر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها