آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۲۰۰۰۰۰ آمریکایی در یک روز گذشته

کد خبر: 1037583

طبق آخرین آمار تاکنون ۶۷ میلیون و ۹۴۰ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در شب گذشته ابتلای بیش از ۲۰۰ هزار بیمار کرونایی را ثبت کرد.

آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۲۰۰۰۰۰ آمریکایی در یک روز گذشته

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۶۷ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۸۵۵ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۳۰۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۷ میلیون و ۲۵ هزار و ۶۴۵ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۰۰ هزار و ۸۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۵ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۳۳۹ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۹۰ هزار و ۴۷۴ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۷ هزار و ۱۰۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۷۰۳ هزار و ۹۰۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۴۰ هزار و ۹۹۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۴ هزار و ۵۲۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۶۵ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۷۷ هزار و ۳۸۸ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، ایتالیا، انگلیس و اسپانیا نیز به‌ترتیب با ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۱۲، ۲ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۹۰۸، یک‌میلیون و ۷۴۲ هزار و ۵۵۷، یک‌میلیون و ۷۳۷ هزار و ۹۶۰ و یک‌میلیون و ۷۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های آرژانتین با یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۳۰۹ مبتلا و کلمبیا نیز با یک‌میلیون و ۳۷۷ هزار و ۱۰۰ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۹ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۹۴۶، ۸ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۶۴۱ و ۵ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۶۷ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۲۰۰۰۰۰ آمریکایی در یک روز گذشته

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها