آخرین آمار جهانی کرونا/ مرگ ۲۹۳۱ آمریکایی

کد خبر: 1037806

طبق آخرین آمار شب گذشته تعداد ۲۹۳۱ آمریکایی بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که این رقم رکوردی جدید در آمار روزانه مرگ و میر در آمریکا به حساب می‌آید.

آخرین آمار جهانی کرونا/ مرگ ۲۹۳۱ آمریکایی

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۶۸ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۶۷۸ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۵۶۳ هزار و ۱۳۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۷ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۸۰۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۰۸ هزار و ۱۲۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۵ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۷۰۹ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۹۳ هزار و ۳۹۸ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۲ هزار و ۶۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۹۷۵ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۴۱ هزار و ۳۹۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۴۷ هزار و ۸۵۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۹۱۵ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۷۸ هزار و ۱۸۴ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، ایتالیا، انگلیس و اسپانیا نیز به‌ترتیب با ۲ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۹، ۲ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۶۲۱، یک‌میلیون و ۷۵۷ هزار و ۳۹۴، یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار و ۲۴۱ و یک‌میلیون و ۷۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های آرژانتین با یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۹۱۹ مبتلا و کلمبیا نیز با یک‌میلیون و ۳۸۴ هزار و ۶۱۰ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۹ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۵۸۱، ۹ میلیون و ۸۷ هزار و ۶۹ و ۵ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۷۰۹ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار جهانی کرونا/ مرگ ۲۹۳۱ آمریکایی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها