آمار جهانی کرونا/ مبتلایان ترکیه و انگلیس ۲ میلیونی شدند

کد خبر: 1040051

طبق آخرین آمار جهانی با افزایش هزاران نفر به ویروس کرونا در دو کشور ترکیه و انگلیس، تعداد مبتلایان آن‌ها از ۲ میلیون نفر فراتر رفت.

آمار جهانی کرونا/ مبتلایان ترکیه و انگلیس ۲ میلیونی شدند

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۷۶ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۱۷۸ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۶۹۱ هزار و ۹۴۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۵۳ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۲۰۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۸۹ هزار و ۴۱۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۸ میلیون و ۷۷ هزار و ۷۶۸ نفر رسیده است؛ تاکنون ۳۲۳ هزار و ۴۰۱ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۶ هزار و ۸۳۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۳۱ هزار و ۶۵۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۴۵ هزار و ۵۱۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۴۹ هزار و ۲۴۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۱۵۵ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۸۶ هزار و ۳۵۶ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، ترکیه، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۲ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۴۲۹، ۲ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۵۵۵، ۲ میلیون و ۴ هزار و ۲۸۵، ۲ میلیون و ۴ هزار و ۲۱۹ و یک‌میلیون و ۹۳۸ هزار و ۸۳ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با یک‌میلیون و ۸۱۷ هزار و ۴۴۸ مبتلا و آرژانتین نیز با یک‌میلیون و ۵۳۷ هزار و ۱۶۹ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۰ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۴۴۵، ۹ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۴۰۲ و ۶ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۷۶۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آمار جهانی کرونا/ مبتلایان ترکیه و انگلیس ۲ میلیونی شدند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها