تازه ترین آمار جهانی کرونا/ ۵۳۰۰۰ انگلیسی یکروزه کرونایی شدند!

کد خبر: 1042146

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۸۲ میلیون و ۳۲۸ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور انگلیس در شب گذشته با ثبت ۵۳ هزار مبتلای جدید، به مجموع ۲ میلیون و ۳۸۲ مبتلا رسید.

تازه ترین آمار جهانی کرونا/ ۵۳۰۰۰ انگلیسی یکروزه کرونایی شدند!

خبرگزای تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۸۲ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۴۳ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۷۹۶ هزار و ۵۵۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۵۸ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۲۰۴ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۹۴ هزار و ۸۶۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۹ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۷۰۴ نفر رسیده است؛ تاکنون ۳۴۶ هزار و ۵۷۹ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۰ هزار و ۵۲۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۳۲۶ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۴۸ هزار و ۴۷۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵۷ هزار و ۲۲۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۱۱۷ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۹۲ هزار و ۷۱۶ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، انگلیس، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۳۷، ۲ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۴۱، ۲ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۸۴۵، ۲ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۵۸۰ و ۲ میلیون و ۶۷ هزار و ۴۷۸ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با یک‌میلیون و ۹۰۶ هزار و ۵۷ مبتلا و آلمان نیز با یک‌میلیون و ۶۸۶ هزار و ۱۵۴ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۱ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۴۷۲، ۹ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۱۴۱ و ۶ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۵۳۸ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها