کرونا در جهان/ مبتلایان آمریکایی ۲۳ میلیون نفر شدند

کد خبر: 1044787

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با افزایش ۲۱۴ هزار مبتلای جدید در آمریکا، شمار مبتلایان از ۲۳ میلیون نفر عبور کرد.

کرونا در جهان/ مبتلایان آمریکایی ۲۳ میلیون نفر شدند

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۹۱ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۶۵۴ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک‌میلیون و ۹۵۲ خهزار و ۹۷۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۶۵ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۱۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۱۴ هزار و ۶۸۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۳ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۱۹۷ نفر رسیده است؛ تاکنون ۳۸۵ هزار و ۲۴۹ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۲ هزار و ۴۸۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۹۱۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۱ هزار و ۳۶۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۸ هزار و ۴۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۸۳۳ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۰۳ هزار و ۶۱۷ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۲۶۹, ۳ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۵۱۸, ۲ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۸۳۸, ۲ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۳۶ و ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۱ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۸۲ مبتلا و آلمان نیز با یک‌میلیون و ۹۴۱ هزار و ۱۱۹ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۳ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۴۶۱, ۱۰ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۲۹۴ و ۷ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۴۸۳ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها