در آخرین روز حکومت ترامپ چند آمریکایی قربانی کرونا شدند؟

کد خبر: 1046403

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۲۷۶۸ مبتلا به کرونا در آمریکا جان خود را از دست دادند.

در آخرین روز حکومت ترامپ چند آمریکایی قربانی کرونا شدند؟

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۹۶ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۸۲۷ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۶۵ هزار و ۶۹۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۶۹ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۷۱۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۷۱ هزار و ۵۲۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۴ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۹۶۴ نفر رسیده است؛ تاکنون ۴۱۱ هزار و ۴۸۶ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۳ هزار و ۷۹۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۴۴۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۲ هزار و ۷۵۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۶۳ هزار و ۵۰۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۷۴۲ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۱۱ هزار و ۵۱۱ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، انگلیس، فرانسه، ایتالیا و ترکیه و نیز به‌ترتیب با ۳ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۸۰۰، ۳ میلیون و ۴۶۶ هزار و ۸۴۹، ۲ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۳۳۳، ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۵۹۸ و ۲ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۷۸۱ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۷۴۲ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۷۱ هزار و ۴۷۳ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۴ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۷۵۲، ۱۰ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۴۱ و ۷ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۸۴۶ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

در آخرین روز حکومت ترامپ چند آمریکایی قربانی کرونا شدند؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها