آخرین آمار مبتلایان و فوتی‌ کرونا در جهان/ مرگ ۴۵۲ هزار آمریکایی

کد خبر: 1048721

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۱۵ هزار و ۱۰۴ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در جهان جان خود را از دست دادند؛ تاکنون ۴۵۲ هزار و ۲۷۹ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

آخرین آمار مبتلایان و فوتی‌ کرونا در جهان/ مرگ ۴۵۲ هزار آمریکایی

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۰۳ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۸۱۰ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۷۹۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۷۵ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۲۴۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۰۷ هزار و ۱۸۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۶ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۲۲۹ نفر رسیده است؛ تاکنون ۴۵۲ هزار و ۲۷۹ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۱ هزار و ۵۲۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۶۱۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۴ هزار و ۴۲۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۷ هزار و ۷۵۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۷۳۱ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۲۴ هزار و ۵۳۴ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده است.

کشور‌های روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۴۳۹، ۳ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۱۷۶، ۳ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۱۱۴، ۲ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۴۷۸ و ۲ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۳۲ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ترکیه با ۲ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۴۶۳ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۶۵۹ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۶ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۸۴۳، ۱۰ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۹۸۳ و ۸ میلیون و ۲۷ هزار و ۴۲ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار مبتلایان و فوتی‌ کرونا در جهان/ مرگ ۴۵۲ هزار آمریکایی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها