سه ورزش با اثر کاهش وزن سریع و خیره‌کننده‌

کد خبر: 535294

وقتی ورزشی را که دوست دارید انجام می‌دهید این کار به شما کمک می‌کند علاوه بر سوزاندن کالری بدن، مسکنی برای استرس‌های بزرگتان باشد. برای دویدن چیزه خاصی نیاز ندارید بجز یک کفش خوب که بتوانید بدوید. در یک دوی ماراتن طبیعی در هر دقیقه 10 کالری انرژی می‌سوزانید. البته اگرشما قصد دارید سریع‌تر وزن کم کنید گزینه‌های بهتری بجز دویدن هست که می‌توانید آن را امتحان کنید به عنوان مثال: طناب نبرد، دوچرخه سواری و یا شنا رفتن این ورزش‌ها می‌توانند چربی‌سوزی بیشتری از دوندگی داشته باشند.

سه ورزش با اثر کاهش وزن سریع و خیره‌کننده‌
حرکات ورزشی
سرویس سبک زندگی فردا؛ بشیر قلی زاده سرچشمه: وقتی ورزشی را که دوست دارید انجام می‌دهید این کار به شما کمک می‌کند علاوه بر سوزاندن کالری بدن، مسکنی برای استرس‌های بزرگتان باشد. برای دویدن چیزه خاصی نیاز ندارید بجز یک کفش خوب که بتوانید بدوید. در یک دوی ماراتن طبیعی در هر دقیقه 10 کالری انرژی می‌سوزانید. البته اگرشما قصد دارید سریع‌تر وزن کم کنید گزینه‌های بهتری بجز دویدن هست که می‌توانید آن را امتحان کنید به عنوان مثال: طناب نبرد، دوچرخه سواری و یا شنا رفتن .
این ورزش‌ها مزایای خاصی در سلامتی و تناسب اندام‌تان دارند. بررسی کنید و ببینید کدام یک از این ورزش‌ها بیشتر مورد علاقه‌تان است و راحت‌تر می‌توانید انجام دهید، همان را انتخاب کنید و پی بگیرید، چون زمان زیادی برای ورزش کردن در اختیارتان نیست.
طناب نبرد طناب نبرد (طناب بتل روپ یا طناب نبرد یکی از ورزش‌های آمادگی جسمانی ارتش است که امروزه به باشگاه‌های ورزشی به عنوان یک ورزش جدید و کارآمد راه پیدا کرده‌است. همچنین این ورزش باعث کالری‌سوزی و گردش خون بالا می‌شود که علاوه بر آمادگی جسمانی باعث تناسب‌اندام و از بین رفتن چربی‌های اضافی بدن می‌شود) این ورزش به شما کمک خواهد کرد که قدرت دست‌تان بالا برود و هچنین در تعامل با اشیا کارایی بیشتری داشته‌باشد. این کار به نوبه خود انرژی بیشتری در هنگام ورزش کردن از شما می‌گیرد این روش طناب‌زنی عضلات دوسر شانه‌ها و پاها را قوی می‌کند، بسته به اندازه طناب از شما انرژی می‌گیرد و باعث چربی‌سوزی می‌شود. تمرینات متنوعی با این طناب می‌توان انجام داد و حرکت‌های مختلفی کرد، از جمله حرکات خطی و دایره‌ای. در هر حرکت گروه خاصی از عضلات ورزیده می‌شوند و حتی می‌توانید حرکت موجی را با شدت بیشتری انجام دهید. روی پای خود محکم بایستید و طناب را در دست بگیرید و بالای سر ببرید و با شدت تمام دست‌ها را پایین بیاورید این کار را چندین بار انجام دهید. اگر مایل بودید این کار را به شکل مورب هم می‌توانید انجام دهید و در ادامه زانوهای خود را کمی خم کنید و این تمرین را تکرار کنید.
طناب نبرد
دوچرخه‌سواری سریع دوچرخه‌سواری به دلایل متعدد برای سلامت شما مفید است. اول از همه اینکه انعطاف پذیری شما را بالا می‌برد و قدرت عضلانی‌تان را تقویت می‌کند. علاوه بر این به شما کمک می‌کند تا عضلات پشت ، دور کمر و پاهای‌تان استقامت پیدا کند و همچنین پمپاژ قلب را قوی کرده و جوان کننده مغز می‌باشد. در کل با این ورزش تمام بدن شما به سطوح بالایی از سلامتی می‌رسد. شما می‌توانید از دوچرخه بیشتر استفاده کنید به عنوان مثال، برای رفتن به محل کار بجای اتوبوس یا هر وسیله نقلیه دیگر از دوچرخه استفاده کنید. این کار هم سالم‌تر بوده و هم در پول شما صرفه جویی می‌شود. در این موارد می‌توانید از دوچرخه تاشو استفاده کنید که به راحتی در دفتر کارتان قرار گیرد، علاوه براین، از دوچرخه می‌توانید در ایام سفر نیز استفاده کنید آنها علاوه بر کاربردی بودن، مقرون به صرفه نیز هستند.
دوچرخه سواری سریع
دوچرخه ثابت در صورتی که شما گزینه قبلی را دوست ندارید، می‌توانید یک دوچرخه ثابت خریداری کنید و آن را در منزل استفاده کنید. این دوچرخه در دور تند جایگزین مناسبی برای دوندگی است، شما با 60 ثانیه دوچرخه‌سواری سخت می‌توانید کالری زیادی را بسوزانید. با پدال زدن تند در مدت 60 ثانیه و کم کردن سرعت به تدریج و دوباره بازگشت به سرعت بالا و تکرار این روند ظرف مدت چند دقیقه می‌توانید صدها کالری بسوزانید.
دوچرخه ثابت
دوچرخه‌سواری با تایر بزرگ اگر شما خواستار دوچرخه‌ای قوی‌تر با کالری‌سوزی بالاتر هستید. دوچرخه با لاستیک‌های بزرگ می‌تواند جواب‌گوی نیازتان باشد. این دوچرخه‌ها با لاستیک‌های پهن نیاز بیشتری به انرژی برای حرکت کردن دارند. با استفاده از این دوچرخه ها می‌توانید 1500 کالری انرژی را در 25 دقیقه بسوزانند این تفاوت بزرگ در انرژی‌سوزی بیش از هر ورزش دیگری به چشم می‌آید.
دوچرخه با لاستیک بزرگ
شنا رفتن این ورزش، ترکیبی از سایر ورزش‌ها است، با دقت بیشتری برای برخاستن (یو پی اس)، یک نوع چمباتمه‌زدن تحت فشار است این کار بسیار سخت است و نیاز به مقدار زیادی از قدرت و استقامت دارد. به همین دلیل این ورزش برای استقامت و تعادل بکار می‌رود. علاوه بر این شما با چمباتمه‌زدن و انجام فشارها برای برخاستن تمام ماهیچه‌های بدن را مورد استفاده قرار می‌دهید این یک گزینه عالی برای کاهش وزن و همچنین بهبود استقامت فیزیکی شما است. این ورزش نیازی به فضای زیاد ندارد. شما می‌توانید این کار را در حیاط، باغ یا بالکن و ورزشگاه یا در هر فضای دیگر که فقط جایی برای درازکشیدن باشد، انجام دهید. اگر شما این کار را چند بار انجام دهید و با تمرینات دیگر ترکیب کنید نتایج شگفت‌انگیزی خواهید داشت.
شنو رفتن
روش‌های انجام این ورزش اول از همه شما باید یک موقعیت چمباتمه داشته باشید سپس کف دست خود را بر روی زمین قراردهید و در مرحله بعد پا های خود را صاف کنید و به عقب بکشید و تحت فشار قرار دهید، در همین حالت سعی کنید دست‌هایتان را نیز صاف کنید به شکلی که دیگر آرنج‌ها خم نباشد، با قدرت بازوهای خودتان و بدون اینکه زانو‌هایتان به زمین برخورد کنند و در همان حالت کشیده، بدن‌تان را بالا و پایین بیاورید و این کار را در حد توان خود تکرار کنید در این تمرین در هر دقیقه 10 کالری انرژی می‌سوزانید. نتیجه گیری این سه نوع تمرین را می‌توانید با هم ترکیب کنید، با این کار چربی بیشتری را می‌سوزانید و نتیجه بهتری خواهید گرفت. با انجام این ورزش‌ها به زمان زیادی نیاز ندارید حتی اگر شرایط آب و هوایی مناسب نباشد دیگر بهانه برای انجام ندادن ورزش ندارید. و در آخر سلامت شما مهم‌ترین دارایی شماست پس تنبلی نکنید. منبع: lifehack
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها