افتتاح 40 بیمارستان با 4600 تخت در سال جاری

کد خبر: 580088

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر 156 بیمارستان با 22 هزار تخت در کشور در حال احداث است، گفت: تا پایان سال 40 بیمارستان با 4 هزار و 600 تخت به بهره برداری می‌رسد.

خبرگزاری فارس: محمدجعفر علیزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان 174 تختخوابی شهرستان نهاوند، از پیشرفت 88 درصدی این بیمارستان خبر داد و اظهار کرد: تجهیز این بیمارستان تا قبل از بهمن ماه و افتتاح کامل آن تا قبل از پایان سال در دستور کار است.
وی وضعیت این بیمارستان را از نظر استاندارد‌های روز دنیا مطلوب دانست و افزود: در کنار بخش‌های درمانی آن، توجه به ایجاد بخش‌های تشخیصی و آزمایشگاهی و اورژانس نیز مد نظر قرار گرفته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم 10 تخت در بخش مراقبت‌های ویژه در این بیمارستان اضافه شده است، اظهار داشت: تجهیز بخش زنان و زایمان به اتاق LDR نیز در در نظر گرفته شده است.
علیزاده اعتبار مصوب تکمیل این بیمارستان در سال گذشته را 9 میلیارد تومان دانست و گفت: حدود 5 میلیارد تومان از این میزان تخصیص یافته که امسال پیش بینی می‌شود 7 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 156 بیمارستان با 22 هزار تخت در کشور در حال احداث است، اظهار داشت: تا پایان امسال 40 بیمارستان با 4 هزار و 600 تخت به بهره برداری می رسد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها