با این نوشیدنی‌ها سرطان را فراری کنید

کد خبر: 630031

امروزه سرطان يكي از بيماري‌هاي مورد توجه در سرتاسر جهان است. متاسفانه اين بيماري مهلك انواع مختلفي دارد و سالانه ميليون‌ها نفر را به كام مرگ مي‌كشاند. درست است كه عوامل وراثتي تاثير زيادي در بروز اين بيماري دارد اما نبايد تاثير تغذيه را به عنوان عاملي مهم در ابتلا و پيشگيري از آن ناديده گرفت.

روزنامه آٰرمان: امروزه سرطان يكي از بيماري‌هاي مورد توجه در سرتاسر جهان است. متاسفانه اين بيماري مهلك انواع مختلفي دارد و سالانه ميليون‌ها نفر را به كام مرگ مي‌كشاند. درست است كه عوامل وراثتي تاثير زيادي در بروز اين بيماري دارد اما نبايد تاثير تغذيه را به عنوان عاملي مهم در ابتلا و پيشگيري از آن ناديده گرفت. سلول‌هاي سرطاني هميشه در بدن وجود دارند اما رشد و تكثير آنها به خود ما، عادت‌ها و نوع تغذيه‌مان بستگي دارد. سرطان انواع متعددي دارد و واكنش بدن در هر فرد متفاوت است. مهم اين است كه در جنگ بين سرطان و بدن طرف بدن را بگيريد و به سلول‌هاي سرطاني مجال رشد ندهيد. در ادامه چند نوشيدني مفيد و صد در صد طبيعي معرفي مي‌كنيم كه خواصي ضدسرطاني دارند و حالت اسيديته بدن را كاهش مي‌دهند.

آب هويج، سيب و اسفناج

براي پيشگيري از ابتلا به سرطان توصيه مي‌شود كه تركيبي از هويج، سيب و اسفناج را دريابيد. اين تركيب مواد مغذي فوق‌العاده‌اي مانند ويتامين‌هاي A، E و B و همچنين مواد معدي فوق‌العاده‌اي مانند كلسيم به بدن مي‌رساند و براي پيشگيري از رشد سلول‌هاي سرطاني فوق‌العاده است.

نوشيدني كلم

كلم‌برگ يكي از سبزيجات ويژه است كه تركيبات مغذي زيادي مانند پروتئين، كربوهيدرات، منيزيم، پتاسيم و ويتامين C به بدن مي‌رساند. تركيب آن با سبزيجات ديگر شما را در برابر مهلك‌ترين بيماري اين روزها ايمن كرده و بدنتان را تقويت مي‌كند.

نوشيدني سبز

همان‌طور كه گفته شد كلم جزو سبزيجات فوق‌العاده براي پيشگيري از سرطان است. مي‌توانيد از كلم نوشيدني ديگري نيز تهيه كنيد كه با رساندن مواد مغذي به بدن مانع از تشكيل سلول‌هاي سرطاني و تكثير آنها مي‌شود.

آب گوجه‌فرنگي

اثرات آب گوجه‌فرنگي در درمان و پيشگيري از سرطان شناخته شده است. اين ميوه حاوي خواص آنتي‌اكسيداني بالايي بوده و يكي از منابع غذايي فوق‌العاده ليكوپن است. ليكوپن يكي از تركيبات مفيد براي پيشگيري از رشد و تكثير سلول‌هاي سرطاني محسوب مي‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها