پدر «عماد»: وزارت بهداشت خلف وعده کرد

کد خبر: 764168

پدر «عماد» پسرک معروف حادثه تروریستی مجلس گفت: وزارت بهداشت و دولت به وعده‌هایشان برای درمان عماد عمل نکردند و اعتقاد دارم وزیر بهداشت ما بدعهدترین و بدقول‌ترین وزیر کشور است.

پدر «عماد»: وزارت بهداشت خلف وعده کرد

خبرگزاری فارس: پدر «عماد» پسرک معروف حادثه تروریستی مجلس گفت: وزارت بهداشت و دولت به وعده‌هایشان برای درمان عماد عمل نکردند و اعتقاد دارم وزیر بهداشت ما بدعهدترین و بدقول‌ترین وزیر کشور است.

محمدحسین اسماعیل‌نژاد اظهار کرد: بعد از حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی، وزارت بهداشت و بنیاد بیماری‌های خاص قول درمان فرزندم را دادند که متاسفانه تا امروز هیچ کمکی به فرزندم نکردند و باعث آوارگی ما در تهران شدند.

وی ادامه داد: آنها با وعده‌های بی‌اساسشان مانع از کمک مردم شریف ایران برای درمان کودکم شدند و خودشان هم هیچ کمکی به ما نکردند.

پدر «عماد» معروف حادثه تروریستی مجلس با اشاره به اینکه آنها فقط از فرزندم در مسیر تبلیغات خودشان استفاده کردند، گفت: عکس فرزندم در تمام جهان منتشر شد و حتی بهترین عکس سال در ایران و اروپا شد اما عماد همچنان درمان نشده و در حال زجر کشیدن است.

اسماعیل نژاد تاکید کرد: متاسفانه در ایران به عماد و کودکان دیگر دچار بیماری «ام پی اس» هیچ توجهی نمی‌شود و از شما درخواست می‌کنم صدای من را به مردم ایران برسانید چون در ظاهر مسئولان ما مرگ فرزندان ما برایشان مهم نیست و رسانه تنها نهادی است که به درد ما توجه کرده و صدای ما را به مردم می‌رساند.

وی افزود: متاسفانه وزیر بهداشت از دیگر وزرا ایراد می‌گیرد که چرا قول می‌دهند و عمل نمی‌کنند در حالی که خود ایشان بدعهدترین و بدقول‌ترین وزیر در حال حاضر است.

پدر «عماد» معروف حادثه تروریستی مجلس تصریح کرد: همین وزیر بهداشت با قولی که به عماد داد نه خودش عماد را درمان کرد و نه اجازه داد که ملت مهربان این کار را انجام دهند در حالی که موسسه دست‌های مهربان دو کودک مثل عماد را در خارج از کشور درمانش را انجام دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها