دستورالعمل جدید پذیرش بیماران خاص

کد خبر: 769529

معاون بیمه و خدمات سلامت آتیه سازان حافظ، از الزام شعب سراسر کشور به اجرای یکسان‌ ضوابط و دستورالعمل تشکیل پرونده بیمه‌شدگان خاص و اولویت قراردادن ارائه خدمات به این گروه خبر داد.

دستورالعمل جدید پذیرش بیماران خاص

خبرگزاری فارس: معاون بیمه و خدمات سلامت آتیه سازان حافظ، از الزام شعب سراسر کشور به اجرای یکسان‌ ضوابط و دستورالعمل تشکیل پرونده بیمه‌شدگان خاص و اولویت قراردادن ارائه خدمات به این گروه خبر داد.

مهدی فرزانه گفت: برای تسهیل هر چه بیشتر در تشکیل پرونده و پرداخت هزینه به بیماران خاص، شعب سراسر کشور موظف شدند تا این ضوابط را مطابق دستورالعملی که به آنها ابلاغ شده است اجرا کنند.

معاون بیمه و خدمات سلامت آتیه سازان حافظ با بیان اینکه 98درصد شعب استان‌ها هزینه‌های بیماران خاص را قبل از موعدی که بیمه‌گذار در قرارداد تعیین کرده، پرداخت می‌کنند، تصریح کرد: آتیه سازان حافظ نگاهی ویژه به رسیدگی به پرونده‌ بیماران خاص دارد به همین دلیل باجه پذیرش این بیماران و رسیدگی به پرونده آنها از سایر بیماران جدا است تا این گروه هر چه سریعتر بتوانند هزینه‌های پزشکی خود را دریافت کنند.

فرزانه در مورد نحوه اجرای دستورالعمل جدید پذیرش بیماران خاص، گفت:دفترچه بیماران خاص باید بر اساس اطلاعات شناسنامه، کارت ملی و دفترچه بیمه پایه بیمار توسط پزشک معتمد و یا کارشناس مسئول نظارت و یا اسناد پزشکی شعبه تکمیل شود.

معاون بیمه و خدمات سلامت آتیه سازان حافظ تاکید کرد: این ضوابط حتی در قبال بیمارانی که پیش از این خدمات مذکور را از شرکت دریافت کردند باید رعایت شود.

وی گفت: جهت تسهیل و تسریع در دریافت خدمات بیمار خاص در هر بار مراجعه باید اصل و کپی صفحه اول دفترچه بیمه خدمات درمانی، اصل کارت انجمن بیماران خاص، اصل کارت هوشمند، کپی کارت ملی بیمه شده اصلی و بیمار، اصل شناسنامه بیمار واصل دفترچه بیماران خاص شرکت آتیه سازان حافظ را به شعبه ارائه کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها