چراغ سبز وزیر بهداشت به بودجه تحقیقات سوختگی

کد خبر: 789992

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه سازمان‌های بیمه‌گر در حوزه سوختگی کمترین حمایت را دارند، گفت: از مسئولین درمان وزارت بهداشت می‌خواهم هر اختیار و اعتباری هست در اختیار مرکز تحقیقات سوختگی قرار دهند.

چراغ سبز وزیر بهداشت به بودجه تحقیقات سوختگی
خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت با اشاره به اینکه سازمان‌های بیمه‌گر در حوزه سوختگی کمترین حمایت را دارند، گفت: از مسئولین درمان وزارت بهداشت می‌خواهم هر اختیار و اعتباری هست در اختیار مرکز تحقیقات سوختگی قرار دهند.
سید حسن هاشمی در هفتمین کنگره کشوری سوختگی اظهارداشت: این کنگره یکی از ارزشمندترین گردهمایی‌ها بوده و راجع به موضوعی صحبت می‌شود که غم و غصه و زحمت است. وی عنوان کرد: متاسفم در حوزه پیشگیری نتوانستیم آن طوری که باید از دوره دبستان کار کنیم و آموزش لازم بدهیم همچنین نتوانستیم در کاهش بار بیماری‌ها و مصدومان ناشی از سوختگی موفق باشیم. وزیر بهداشت با اشاره به اینکه اکنون تنها راه چاره همکاری و تلاش سازمان‌های مردم نهاد است و تشکر میکنم از دکتر فاطمی و همکاران ایشان در انجمن حمایت از بیماران سوخته که علی رغم بی مهری برخی و وزارت بهداشت خسته نشدند و مسیری را پیش گرفتند که قطعا در پیشگیری و درمان اثر گذار است. وی گفت: نمی‌خواهم ادعا کنم کار مهمی در کشور انجام شده در ۴ سال گذشته، اما در مقایسه با قبل از نظر تعداد و امکانات در این ۴ سال کاری که انجام شد کم سابقه است. هاشمی با بیان اینکه با آنچه که باید انجام شود فاصله زیادی داریم و از مسئولین درمان وزارت بهداشت می‌خواهم هر اختیار و اعتباری هست در اختیار مرکز تحقیقات سوختگی قرار دهند، افزود: معتقدم با دادن اختیار و سیاستگذاری، اعتبار و نظارت به مرکز تحقیقات سوختگی می‌توانیم به همه آرزو‌ها برسیم و در این زمینه به موفقیت دست یابیم. وی عنوان کرد: همه درد ما در این است که بیمه‌ها در حوزه سوختگی کمترین حمایت را دارند و امیدواریم در سال آینده این حجم از دلخوری‌ها و نارضایتی که تحت مدیریت بنده است وجود نداشته باشد و بتوانیم از کمک فکری و همچنین اجرایی بهره‌مند شویم. وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: واقعیت این است اگر وزارت بهداشت بخواهد درست تصمیم بگیرد باید به برنامه سازمان‌های مردم نهاد همچون انجمن حمایت از بیماران سوخته احترام بگذارد و با هدایت شما این مسیر را دنبال کند که امیدوارم در باقیمانده دولت دوازدهم این اتفاق رخ دهد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها