پوشیدن کفش تازه بدون جوراب دختر بچه را به کشتن داد!

کد خبر: 867133

یک دختر چهار ساله انگلیسی که بدون جوراب یک کفش تازه خریداری شده را پوشیده بود، به علت ابتلا به بیماری سپیستمی درگذشت.

پوشیدن کفش تازه بدون جوراب دختر بچه را به کشتن داد!

خبرگزاری فارس: یک دختر چهار ساله انگلیسی که بدون جوراب یک کفش تازه خریداری شده را پوشیده بود، به علت ابتلا به بیماری سپیستمی درگذشت.

به گزارش تک تایمز، یک دختر چهار ساله انگلیسی که بدون جوراب یک کفش تازه خریداری شده را پوشیده بود، به علت ابتلا به بیماری سپیستمی درگذشت.

سینا راسول بعد از پوشیدن این کفش بدون استفاده از جوراب مریض شد و وقتی شرایط پای وی بدتر شد به بیمارستان مراجعه کرد.

سرانجام بررسی‌ها نشان داد که او به بیماری خطرناک سپیستمی مبتلا شده است. این بیماری که در فارسی به گندخونی مشهور است، نوعی التهاب است که در افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف مانند کودکان و سالمندان رخ می‌دهد. نشانه‌های این بیماری شامل تب، افزایش تپش قلب، افزایش میزان تنفس و سردرگمی می‌باشند.

این عفونت در بیشتر مواقع به دلیل باکتری ایجاد می‌گردد، اما همچنین به دلایلی همچون قارچ، ویروس یا انگل نیز ممکن است اتفاق بیفتد. سالانه میلیون‌ها نفر به گندخونی مبتلا می‌شوند.

بررسی‌های بعدی پزشکان نشان داد وجود باکتری عامل این بیماری مرگبار در کفش تازه عامل مرگ این دختر چهار ساله بوده است. احتمال می‌رود که باکتری یادشده از طریق یک زخم باز در کف پای دختر وارد خون او شده باشد.

جودی توماس مادر این دختر با انتشار تصاویر پای دختر خود در شبکه‌های اجتماعی به آن‌ها هشدار داد که مراقب خطرات ناشی از استفاده پابرهنه کودکانشان از کفش باشند و حتما از جوراب در پای کودکان خود استفاده کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها