خدمت‌رسانی پزشکان جهادی در مسیر پیاده‌روی اربعین +تصاویر

کد خبر: 887765

۱۰۰ نفر از نیرو‌های بهداشت و درمان برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در مسیر پیاده‌روی اربعین به صورت داوطلبانه و جهادی اقدام به مداوای بیماران می‌کنند.

خدمت‌رسانی پزشکان جهادی در مسیر پیاده‌روی اربعین +تصاویر

خبرگزاری فارس: ۱۰۰ نفر از نیرو‌های بهداشت و درمان برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در مسیر پیاده‌روی اربعین به صورت داوطلبانه و جهادی اقدام به مداوای بیماران می‌کنند.

اساس امسال ۱۰۰ نفر از نیرو‌های بهداشت و درمان همچون پزشک، داروساز، پرستار و فیزیوتراپ برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی به صورت داوطلبانه به پیاده‌روی اربعین مشرف شدند.

این تیم پزشکی به همت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) برای چهارمین سال متوالی توفیق خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) را در زمینه‌های بهداشت و درمان پیدا کردند.

گروه نیرو‌های داوطلب درمانی در طول مسیر پیاده‌روی همراه با زائران از نجف تاکربلا به مدت ۴ روز متوالی حرکت می‌کنند و در قالب گروه‌های ۶ نفره با به همراه داشتن کوله‌های مجهز پزشکی و نصب پرچم‌هایی روی کوله‌هایشان به ۳ زبان فارسی، عربی و انگلیسی، زائرانی را که نیاز به درمان دارند، مداوا می‌کنند.

هدف این تیم پزشکی خدمت سیار به زائرانی است که به‌دلیل خستگی نمی‌توانند خود را به پایگاه‌های پزشکی برسانند.

همچنین تمهیدات اولیه برای استقرار یک مرکز ثابت در شهر کربلا برای خدمت رسانی به زوار تا پایان روز اربعین اندیشیده شده است.

امسال بیش از دو هزار زائر ایرانی برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی به شهر‌های مقدس عراق مشرف شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها